הסדרי ראיה עם האבא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הסדרי ראיה

    אמא
    03/03/2011

    סמדר יקרה,

    תודה !!!

    הבנתי - אפעל לפי המלצתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחתי לעזור, בהצלחה:-)

    סמדר ריינר
    03/03/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסדרי ראיה עם האבא
    אמא
    02/03/2011

    שלום,
    לפני שלושה חודשים נפרדתי מבן זוגי, יש לנו שני פעוטות
    ילדה בת שנתיים וארבעה חוד' וילד בן שנה ושלושה חודשים.
    האב גר רחוק ומפאת גילם הגענו להסדר כי הראייה תתקיים בביתי
    הוא מגיע שלוש פעמים בחודש - כל פעם לשעתיים שלוש אוסף אותם מהגן ומגיע לבית
    הוא מתעקש שאני אהיה נוכחת בבית כשהוא איתם
    ואני חושבת שנכון יותר שאת הזמן הזה הוא יבלה איתם לבד באופן אישי.
    לתפיסתי זה מאוד יבלבל אותם אם שנינו נהיה בבית
    חשוב לציין שהוא לא מתייחס אליי בכלל לא מפנה אליי מבט או מדבר איתי ואני חוששת שהאווירה הזו תגרום לילדים עוגמת נפש.
    גם כשאני מגיעה הביתה כשהוא צריך ללכת הוא מיד אוסף את חפציו מסתובב והולך בלי שלום בצורה צורמת גם לילדים הוא אומר שלום חטוף והולך
    הגדולה שלי מאוד נבונה ומפותחת וכל הסיטואציה הזו כנראה יוצרת אצלה בלבול וכאב!
    אתמול כשהגעתי הביתה הוא הסתובב והלך והילדה שהיא מאוד עדינה ויחסיינו נהדרים
    התחילה להכות אותי ולבעוט בי - אחיה הקטן חיקה אותה (כמו שהוא עושה בכל יתר הדברים) והתחיל להכות אותי ואח"כ אותה והיא הכתה גם אותו ... ובכו בלי הרף .. התנהגום שמעולם !!! לא ראיתי אצל ילדי הם ילדים שמחים , מחונכים ונעימים
    אני חוששת שבגלל האופן שבו הוא הולך היא מפרשת את זה שבגללי אבא הולך והיא הפנתה את כל הכעס אליי..
    1. האם ההנחה שלי נכונה ?
    2. מה עליי לעשות ? מה היא הדרך הנכונה ביותר להסדרי הראיה כדי שהילדים לא יפגעו ? האם תפיסתי או תפיסתו ?

    מה עושים ??? אני מודאגת נורא שהם נפגעים רגשית

    אודה לעזרתכם
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסדרי ראיה עם האבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסדרי ראיה עם האבא - תגובה

    סמדר ריינר
    02/03/2011

    שלום לך,
    אכן מצב מסובך ולא נעים. ההנחה שלך לא נכונה, היא לא חושבת שבגללך הוא הולך אלא את האדם היחיד שעליו היא יכולה להוציא את תסכוליה, כי את זמינה שם בשבילה כל הזמן, ובשביל ילדים ההורים הם העולם לכן הם אשמים בכל...זה חלק מהתפקיד. זה לא יוצא על אבא כי איתו הם מבלים מעט וכרגע הוא דמות פחות רלוונטית לכל עניין, גם לעניין הזה למרות שהוא קשור אליו.
    נראה שאת לוקחת על עצמך את כל האחריות לניהול העניין, ולא ברור מה המוטיבציה של האבא ועניין שלו, וייתכן גם שהוא פגוע מאוד מהגירושין ולא יכול כרגע להקפיד על כך שהילדים יופרדו מהעניין ולא ייפגעו. אם זה נכון - אז בכל הסדר שתמצאו זה היה קורה.
    בנוסף - נכון שאם שניכם בבית זה מבלבל את הילדים, אבל גם הישארותו בבית שהוא שלך כשאת לא נמצאת זה גם מסר מבלבל עבור כולם.
    אני לא כל כך הבנתי למה הביקורים מתקיימים בבית שלך. מה זה קשור לגיל של הילדים? אבות בכל הגילאים לוקחים את הילדים בזמן הביקור למקום אחר - אליהם הבייתה, לסבא וסבתא, לגינה, לג'יבורי, וכו'.

    אני ממליצה לך להעביר את האחריות לביקורים אל האב - הוא יחליט מה עושה והיכן והבית שלך הוא שלך והוא לא כתובת לעניין הזה וזה מסר מבלבל גם עבור הילדים וגם עבורכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסדרי ראיה

    אמא
    03/03/2011

    סמדר שלום,

    כשאת אומרת מוציאה עליי את התסכולים שלה למה את מתכוונת ? איזה תסכולים ? ממה הם נובעים ?

    זה נכון שאני כל עולמם ואני זו שרלוונטית מבחינתם, אבל הנושא הזה לא חדש היא רגילה שהוא הולך - מאחר וגם כשהיינו יחד הוא לא גר איתנו בשוטף והיה מגיע לביקור של יומיים שלושה כל שבוע וכשהיה נוסע הוא היה נפרד בצורה נעימה עם חיבוק ונשיקה ומסביר לה שאבא נוסע לעבודה ויחזור

    הבעיה שעכשיו זה נעשה בצורה לא נעימה הוא נפרד מהם בצורה לא רגישה בלי חיבוק ונשיקה ..

    אני לא חושבת שההתנהגות שלו נובעת מכעס כלפיי היות והוא זה שנפרד ממני
    אלא מנסיון שלו להראות לי שהוא לא "מחשיב אותי ואני "אוויר" בשבילו זו התנהגות פוגענית כלפיי שהילדים מן הסתם מרגישים
    אז ממה נובע בעצם התסכול שלה ? מה עליי לעשות ?

    ולמה כוונתך כשאמרת שאני לוקחת את כל האחריות עליי ולא מבינה מה העניין שלו בנושא ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסדרי ראיה - תגובה

    סמדר ריינר
    03/03/2011

    שלום לך,
    לגבי התסכולים אני מתכוונת רק למה שאת מתארת להתהנגות של הילדה שאת מבינה אותה כאילו היא כועסת עלייך בגל ההתנהגות של אביה, אני התייחסתי לכך שזה שהיא מאשימה אותך בהתנהגות של אביה אלא את הדמות שאליה היא פונה כשכואב לה, וההתנהגות של אביה מכאיבה לה.
    זה דבר אחד. דבר שני, מה זאת אומרת לא כועס עלייך? אם הוא רוצה לתת לך להרגיש כמו אוויר, אז ממה זה נובע לדעתך אם לא מכעס?
    אני מתכוונת ללקיחת אחריות שאת נמצאת שם למרות שזה ביקור שלו והוא באחריותו, ואני ממליצה שתעבירי אליו את האחריות ושהוא ינהל את הביקור ומחוץ לבית שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו