מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדת נטישהקרן02/03/2011
בתי בת שנה ו-4 חודשים, ילדה נוחה מאין כמוהה, עד היום היתה מוכנה להישאר עם כל אחד, רגועה וחייכנית. הקשר שלי עימה עד היום היה קרוב אך תמיד היתה לה אהבה מיוחדת לאבא שלה.
לפני שבוע קרתה לי תאונה ביד ונאלצתי באופן מפתיע לעבור ניתוח שהצריך אשפוז של יומיים בבית חולים. במהלך האשפוז בעלי ואני נעדרנו מהבית (הוא שהה איתי כל היום בבי"ח ובלילות חזר הביתה) וביתי נשארה עם הסבים והסבתות שלה שהיא רגילה אליהם ואוהבת לבלות במחיצתם.
בשובנו מבית החולים, חזרתי עם גבס על היד ואין באפשרותי לתפקד לבד כלל שלא לדבר על לטפל בה בשום אופן.
מאז שובנו ביתי מתנהגת בצורה חריגה ולא אופיינית לה, תחילה היא מתעלמת לגמרי מנוכחותי, היא לא מסכימה לבוא אלי ונראה שהיא אפילו מפוחדת ממני למרות כל ניסיונותי לרכך אותה ולקרב אותה אלי. במקביל היא פיתחה מעין אובססיה לבעלי, היא לא מוכנה לרדת לו מהידיים, בוכה כאשר הוא לרגע מתרחק ממנה, יש לה התפרצויות זעם נוראיות ולא מוכנה שאף אחד יטפל בה מלבדו.
המצב הזה מאוד מתסכל עבורי, מאז שובי הביתה היא אפילו הפסיקה לקרוא לי "אמא" וממש מתעלמת ממני ובנוסף לכך המצב הזה מתיש מאוד את בעלי.
מה ניתן לעשות במצב שכזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדת נטישה - תגובה
ליאת גרוס03/03/2011שלום קרן.
מכיוון שעבר רק שבוע מאז שהכל התחיל, והילדה רק בת שנה ו4 נראה לי שרגיעה, חזרה לשגרה, זמן איכות והתנהלות סטנדרטית עד כמה שניתן הם התשובה.
הילדה כנראה חוששת לאבד אותך שוב ומגנה על עצמה בהתרחקות. אם לא תתרגשי מתגובותיה, תסבירי לה מה קרה, אל תלחצי אבל תהיי נוכחת, כנראה היא חתזור לעצמה תוך מספר שבועות. אם לא, חיזרי אלינו או פני לאיש מקצוע לצורך התייעצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
