ילדה בת שנה ו-8 שלא רוצה ללכת לגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת שנה ו-8 שלא רוצה ללכת לגן
    לאורה
    03/03/2011

    בתי בת שנה ושמונה, מזה כשבועיים אומרת בדרך לגן "לא לגן, לא לגן", עד עכשיו בקול די רגוע אבל היום זו כבר הפכה להיות סוג של תחינה.
    אישית בתחושות הבטן שלי יש הרבה דברים שאני לא מרגישה איתם נוח בגן, מרביתם קשורים לחוסר היכולת שלי לקבל אינפורמציה מהותית על עם מי ואיך היא משחקת, כמה היא אוכלת וכו' אבל גם לעובדה שבפועל אני לא בטוחה שיש מספיק אנשי צוות על כמות הילדים והעובדה שבאופן כללי אני לא מרגישה שאני במאה אחוז סומכת על הגננת.
    איך אדע אם באמת לא טוב לה בגן?
    דיברנו על זה עם הגננת, היא אומרת שזה בגלל שהמורכבות החברתית בגן לפעמים קשה להם, לוקחים להם, הם לא המלכים שם בניגוד לבית, אבל איך אדע שזה רק זה?
    זה אוכל אותי. אם לא טוב לה שם, אני רוצה להוציא אותה.
    מצד שני, היא אמנם נצמדת אלי בבוקר כשאנחנו מגיעות, אבל די מהר משחררת והולכת לשחק.
    מה עושים? מה זה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שנה ו-8 שלא רוצה ללכת לגן - תגובה

    ליאת גרוס
    03/03/2011

    שלום ליאורה
    נשאלת השאלה כיצד חוזרת. האם חוזרת שמחה ומסופקת או שחוזרת עצובה ומתלוננת. אם נרגעת בגן וחוזרת במצב רוח טוב כנראה שהמצב בגן לא כלכך נורא.
    ילדים רבים מגיבים ללחץ של ההורים ומשחקים, באופן לא מודע כמובן, את החששות של ההורים. חשוב שתהיי שלמה עם הגן ותשדרי את השלווה הזו גם לילדה.אם אינך רגועה עשי מה שניתן כדי להירגע , כולל מעבר לגן אחר. אם תהיי רגועה תוכלי להגיב ממקום רגוע כאשר מבקשת לא ללכת לגן. כיום זה בטח מעורר אמביוולנטיות אותה הילדה מרגישה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו