מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת שנה ו-8 שלא רוצה ללכת לגןלאורה03/03/2011
בתי בת שנה ושמונה, מזה כשבועיים אומרת בדרך לגן "לא לגן, לא לגן", עד עכשיו בקול די רגוע אבל היום זו כבר הפכה להיות סוג של תחינה.
אישית בתחושות הבטן שלי יש הרבה דברים שאני לא מרגישה איתם נוח בגן, מרביתם קשורים לחוסר היכולת שלי לקבל אינפורמציה מהותית על עם מי ואיך היא משחקת, כמה היא אוכלת וכו' אבל גם לעובדה שבפועל אני לא בטוחה שיש מספיק אנשי צוות על כמות הילדים והעובדה שבאופן כללי אני לא מרגישה שאני במאה אחוז סומכת על הגננת.
איך אדע אם באמת לא טוב לה בגן?
דיברנו על זה עם הגננת, היא אומרת שזה בגלל שהמורכבות החברתית בגן לפעמים קשה להם, לוקחים להם, הם לא המלכים שם בניגוד לבית, אבל איך אדע שזה רק זה?
זה אוכל אותי. אם לא טוב לה שם, אני רוצה להוציא אותה.
מצד שני, היא אמנם נצמדת אלי בבוקר כשאנחנו מגיעות, אבל די מהר משחררת והולכת לשחק.
מה עושים? מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת שנה ו-8 שלא רוצה ללכת לגן - תגובה
ליאת גרוס03/03/2011שלום ליאורה
נשאלת השאלה כיצד חוזרת. האם חוזרת שמחה ומסופקת או שחוזרת עצובה ומתלוננת. אם נרגעת בגן וחוזרת במצב רוח טוב כנראה שהמצב בגן לא כלכך נורא.
ילדים רבים מגיבים ללחץ של ההורים ומשחקים, באופן לא מודע כמובן, את החששות של ההורים. חשוב שתהיי שלמה עם הגן ותשדרי את השלווה הזו גם לילדה.אם אינך רגועה עשי מה שניתן כדי להירגע , כולל מעבר לגן אחר. אם תהיי רגועה תוכלי להגיב ממקום רגוע כאשר מבקשת לא ללכת לגן. כיום זה בטח מעורר אמביוולנטיות אותה הילדה מרגישה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
