תעסוקה בבית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תעסוקה בבית
    גילי
    06/03/2011

    שלום,

    בני בן 4 ו 4 חודשים, כאשר מגיעים הביתה הוא שואל מה נעשה עכשיו, ומה אחרי זה
    אני מרגישה שכל הזמן אני צריכה להכין תוכנית כאשר אני אומרת לו שיבחר משחק וישחק הוא אומר שלא יודע? יש לציין שיש לי בן נוסף בגל שנתיים שהוא מעסיק את עצמו,
    איך עליי לנהוג?

    בתודה מראש,
    גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעסוקה בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעסוקה בבית - תגובה

    סמדר ריינר
    06/03/2011

    שלום גלית,
    קודם כל אכן כדאי שתהיה תכנית, כללית אבל תכנית. גם נו כמבוגרים קשה לפעמים להחזיק את עצמנו שעות ללא מסגרת.
    בחלק מהימים כדאי לעוזר לו קבוע עם ילדים מהגן, ובשאר הזמן אפשר לתת ו הכוונה והציע לו הצעות במה לשחק, לשחק איתו וכו'. הזמן שבו הוא אמור להעסיק את עצמו לבד - הוא קטן מאוד וממש לא רוב הזמן. זה עוד גיל קטן מדי לזה.
    לגבי בנך בן השנתיים שמעסיק את עצמו - לא ברור לי כמה זמן הוא מעסיק את עצמו, כל הזמן? לא בטוח שזה טוב, ייתכן שהוא למד מהר מדי לא לבטא את צרכי התלות שלו ויהיה לזה מחיר מאוחר יותר. בכל אופן אין לי מספיק פרטים כדי לקבוע אבל אני לא בטוחה שזו הדוגמה המתאימה והמייצגת לגבי הגילאים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו