ילדי בן הארבע וחודשיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדי בן הארבע וחודשיים
    ענבל
    06/03/2011

    שלום
    בני הבכור בן 4 וחודשיים יש לי ילד נוסף בן שנה ושמונה
    לאחרונה מזה כשבועיים שלושה יש תופעה המדאיגה אותי מאוד. ניסיתי לדובב אותו ולברר האם משהו מפריע לו או מציק לו ולשוא.
    הוא התחיל להרביץ לאחיו הקטן וגם לנו. כל תשובה שלנו שלא מוצאת חן בעיניו נגמרת בצעקות ובכי מצידו ולאחר מכן במכות וצביטות שלו כלפינו. ניסינו את הכל, להתעלם, לדבר, לשים בצד להרגע, ושום דבר. כמו כן בתקופה הזו הוא עושה פיפי במכנסיו ובא ומודיע לי ברור לי שהוא עושה זאת במודע. זה קורה בבית, בגן השעשעועים, ולפעמים בגן - הילד גמול מגיל שנתיים וחצי.
    אני אובדת עצות, אני לא מבינה מה עובר עליו. אני כבר לא מסוגלת לשמוע אותו בוכה. כואב לי נורא שהוא צריך ללכת לישון בוכה ואיך שהוא מתעורר הוא בעצבים כי אני לא מרשה לא לקחת שוקולד או משהו כזה...
    איך מתמודדים עם עשיית הצרכים שלו?
    איך מתמודדים עם המכות?
    איך מתמודדים עם הבכי המתמשך?

    תודה על העזרה אתם עושים עבודת קודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדי בן הארבע וחודשיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדי בן הארבע וחודשיים - תגובה

    סמדר ריינר
    07/03/2011

    שלום ענבל,
    זו לא שאלה כרגע של איך מתמודדים אלא קודם כל איך מבינים מה שקרה. נשמע שהילד מאותת על מצוקה כלשהי, וצירוף כל התסמינים לדעתי מצביע על כך שכדאי לפנות לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו