מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אכילה ילד בן 4 ע"י הוריםעינב06/03/2011
בכל יום כשאני מגישה לבני בן ה-4 אוכל הוא רוצה שאני או אביו נאכיל אותו.כמעט ולא נוגע באוכל עד שלא מאכילים אותו.
הרבה פעמים אני מושיבה אותו מול המחשב לראות סדרה מצויירת ורק כדי שיאכל לבד
אבל גם במקרה הזה לא תמיד עוזר. לעיתים רחוקות כשיש אוכל שהוא מאוד מאוד אוהב
הוא יאכל לבד. אני משתדלת להכין אוכל שהוא בעיקר אוהב אבל זה לא תמיד עוזר.
מאוד רזה וקטן לא נראה מפותח לגילו. אך כן אפשר לאמר שהוא מאוד חכם ופיקח לגילו.
אציין שיש לו אחות בת שנה ו-8 חודשים שיושבת ואוכל לבד, לא מוכנה שיאכילו אותה בכלל, ההיפך הגמור ממנו. מפותחת מאוד.
מה לעשות? כיצד עלינו לנהוג? להמשיך להתעקש שיאכל או לעזוב אותו?
הנושא הזה נורא מתיש אותי ואת בעלי, גורם לנו הרבה פעמים להתעצבן ולהיות מתוסכלים מזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה ילד בן 4 ע"י הורים - תגובה
סמדר ריינר07/03/2011שלום עינב,
נראה שנוצר מצב שהילד יודע שהאוכל נורא חשוב לכם והוא כבר לא מחובר לתחושת הרעב שלו בעצמו.
קודם כל כדאי לבדוק רפואית האם יש בעיה. אם הכל תקין מבחינה רפואית, הייתי ממליצה לכם להניח לזה ולתת לו לחזור ולשקם את התאבון הטבעי שלו לאט לאט ומרצונו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילת ילד בן 4 ע"י ההורים
עינב07/03/2011תודה רבה על התשובה המהירה.
רק שאלה אחת נוספת, כשאת רושמת "בדיקה רפואית", לאיזה בדיקות את מתכוונת?
עשיתי לו בדיקת דם, בגדול הבדיקות יצאו תקינות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילת ילד בן 4 ע"י ההורים - תגובה
סמדר ריינר08/03/2011שלום עינב,
אני לא יודעת, אני לא נכנסת לפרטים האלה ואני לא רופאה, תתייעצו עם הרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
