מצוקה אצל בת 6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מצוקה אצל בת 6
    דקלה
    07/03/2011

    בתי בת 6.5 בכיתה א', ילדה חכמה, חמודה ומאד ביישנית וסגורה מאז ומתמיד. בשנה האחרונה החל לסבול מהדלדלות שיער רצינית ביותר ככל הנראה כתוצאה מלחץ נפשי. אני שמתי לב שהיא נהיית קצת חרדתית. אני מעוניינת לקחת אותה לטיפול. בהקדם. מה מסבירים לילדה? כיצד אסביר לה שאני לוקחת אותה לטיפול ולמה?
    האם קודם כל המטפל ניפגש עם ההורים לשיחה? איך זה עובד?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה אצל בת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה אצל בת 6 - תגובה

    ליאת גרוס
    07/03/2011

    שלום דקלה
    יופי שאתם פונים לטיפול. כשתתחיליל תראי שהשד לא נורא כלכך.
    ודאי שמטפל טוב נפגש קודם עם ההורים. לדעתי בגיל הזה הפגישות עם ההורים יכולות להיות יעילות וחשובות יותר מהפגישה עם הילדה.
    לגבי ההסבר לילדה: פשוט לאמר לה שיש מישהו שיכול לעזור לה להרגיש יותר רגועה ושמחה. אם את תהיי רגועה ושלמה עם ההחלטה לא אמורה להיות בעיה בהבאת ילדה בגיל זה לטיפול.
    נ.ב - בנושא השיער חשוב מאד לשלול קודם גורמים פיזיים. התופעה שאת מתארת אינה שכיחה (כתוצאה מגורמים רגשיים )בגיל זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו