מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיית "התנהגות" ילד בן 3 וחצימורן08/03/2011
שלום
בני כבן 3.5 כמובן שילד מקסים ומאוד חכם, די קופצני ואנרגטי נמצא במסגרת של מעון/גן כבר מגיל חצי שנה, יש לו אח קטן כבן שנה שאותו הוא קיבל באהבה גדולה כבר מהיום הראשון
מאוד פעיל חברתית ומאוד אהוב ע"י ילדים אחרים.
את שנת הלימודים הנוכחית התחיל בגן עיריה עם חברים חדשים, היה די מרוצה ולאחרונה
פיתח חוסר רצון ללכת לגן כולל התנהגות פראית כגון צעקות, השתוללות יתר וכדומה בבית ובגן, לאחר שיחה עם הגננת היא החליטה שיש לו בעייה של תת תחושה ושהוא מאוד משתולל בגן ולא ממושמע.
אני מנהל שיחות עם הילד (תוך כדי משחק ולא כחקירה)בכל ערב, לפעמים החוויות טובות (בעיקר אחרי שיחה שלי עם הגננת) ולפעמים הילד טוען שאינו זוכר או לא יודע מה היה היום בגן.
מה ניתן להסיק מהשינוי המהותי ואיך אני בתור הורה יכול לטפל בילד כי אני לא מעוניין שהוא ילך לאיבוד בכל הסיפור הזה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית "התנהגות" ילד בן 3 וחצי - תגובה
נעמה סבג שמש08/03/2011מורן שלום,
יכול להיות שמישהו מהצוות שאהב- התחלף?
ייכול להיות שחווה שינוי בבית? או שחבר טוב משחק בעיקר עם ילד אחר?
בכל מקרה, הדרך בה אתה לומד על מה קורה בגן היא נכונה.
עשו מעשים בכדי להעצים את הילד. כלומר: תגיע לגן ותבקש לספר סיפור לילדים או לערוך ניסוי.
תבקש מהגננת לדאוג להעצימו ולשים לב עם מי הוא משחק ובאיזה נסיבות בולט הקושי.
תבקש גם שיקבלו אותו בבקר עם חיוך ואהבה.
בהצלחה!
נעמה סבג שמש, רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
