מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן ארבע שבוכה הרבההיי08/03/2011
שלום רב. בנננו בן ארבע וחצי. חברותי מאוד, אוהב לעזור ויודע להעסיק עצמו. בן בכור ילו לו אחות בת חמישה חודשים. מאז ומתמיד (עוד לפני האחות) הוא היה ילד בכיין. אומרים לו משהו לא במקום , לא נותנים לו משהו שרוצה בוכה. חברים בבית ובגן לוקחים לו משהו מהיד או לא נותנים לו הוא בוכה (יש לציין שבכי צורם עם דמעות שיורדותת מיד), אם ילדים עוברים לידו והנגיעה לא נראתה לו ישר מתחיל לייל ש"הרביצו" לו. מה עושים עם זה? יש לציין שלפעמים כאשר מתחיל לבכות אני אומרת לו תנשום עמוק תתגבר על ההבכי הוא מפסיק ומסביר ללא בכי אך לעיתים 2 דקות אחכ שוכח ומתחיל שוב לבכות. אנו משוחחים איתו המון על כך אנו מסבירים לו שבבכי אי אפשר להשיג דברים ושהוא מפסיד במהלך השיחה זה נראה כאילו הוא מבין ומוכן להשתנות אך מקרה שקורה לאחר 5 דקות נשכחה השיחה. אנו מתוסכלים מאחר וגם אומר שקוראים לו בגן תינוק בכיין. אנו מפחדים מאוד כי שנה הבאה עולה לגן חובה והיום ילדים מאוד אכזריים. דבר נוסף הוא נגרר מאוד אחרי התנהגות לא הולמת של ילדים גדולים ממנו ואחכ מעביר התנהגויות אלו לצעירים ממנו. אנא עיזרו לנו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן ארבע שבוכה הרבה - תגובה
סמדר ריינר09/03/2011שלום לך,
חשוב לא להתרגש מזה נורא, הוא לא יישאר בכיין לנצח...:-) התגובה שאת מגיבה היא טובה מאוד. חשוב להיות עיקביים איתה. בנוסף אפשר גם לנסות לדבר איתו על כך שכשהוא בוכה אתם לא שומעים ופשוט לא להתייחס לבכי למעט מקרים שבהם הבכי כמובן במקום, באופן הזה הוא ייזכר בעצמו עם הזמן ויימנע מהתגובה הזו. ייתכן שכרגע הוא עדיין מקבל הרבה מאוד תשומת לב סביב הבכי וזה ממשיך ומחזק את הדפוס. כדאי במקביל גם לתת לו באופן יזום תשומת לב על דברים אחרים כדי שיהיו לו עוד ערוצים שדרכם הוא יודע שאפשר לקבל התייחסות והוא לא יפנה באופן אוטומטי לבכי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
היי09/03/2011סמדר תודה רבה על התייחסותך. לגבי ההמלצה האחרונה קצת איבדת אותי. מה ז"א לפנות לערוצים אחרים כדי שיפנה את תשומת הלב. למה הכוונה? אשמח לדוגמא.
האם את חושבת שיש מקום לפנות להתפתחות הילד או שעדיף לא להתחיל לנתח את הילד יותר מידי. שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
