בן ארבע שבוכה הרבה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן ארבע שבוכה הרבה
    היי
    08/03/2011

    שלום רב. בנננו בן ארבע וחצי. חברותי מאוד, אוהב לעזור ויודע להעסיק עצמו. בן בכור ילו לו אחות בת חמישה חודשים. מאז ומתמיד (עוד לפני האחות) הוא היה ילד בכיין. אומרים לו משהו לא במקום , לא נותנים לו משהו שרוצה בוכה. חברים בבית ובגן לוקחים לו משהו מהיד או לא נותנים לו הוא בוכה (יש לציין שבכי צורם עם דמעות שיורדותת מיד), אם ילדים עוברים לידו והנגיעה לא נראתה לו ישר מתחיל לייל ש"הרביצו" לו. מה עושים עם זה? יש לציין שלפעמים כאשר מתחיל לבכות אני אומרת לו תנשום עמוק תתגבר על ההבכי הוא מפסיק ומסביר ללא בכי אך לעיתים 2 דקות אחכ שוכח ומתחיל שוב לבכות. אנו משוחחים איתו המון על כך אנו מסבירים לו שבבכי אי אפשר להשיג דברים ושהוא מפסיד במהלך השיחה זה נראה כאילו הוא מבין ומוכן להשתנות אך מקרה שקורה לאחר 5 דקות נשכחה השיחה. אנו מתוסכלים מאחר וגם אומר שקוראים לו בגן תינוק בכיין. אנו מפחדים מאוד כי שנה הבאה עולה לגן חובה והיום ילדים מאוד אכזריים. דבר נוסף הוא נגרר מאוד אחרי התנהגות לא הולמת של ילדים גדולים ממנו ואחכ מעביר התנהגויות אלו לצעירים ממנו. אנא עיזרו לנו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן ארבע שבוכה הרבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן ארבע שבוכה הרבה - תגובה

    סמדר ריינר
    09/03/2011

    שלום לך,
    חשוב לא להתרגש מזה נורא, הוא לא יישאר בכיין לנצח...:-) התגובה שאת מגיבה היא טובה מאוד. חשוב להיות עיקביים איתה. בנוסף אפשר גם לנסות לדבר איתו על כך שכשהוא בוכה אתם לא שומעים ופשוט לא להתייחס לבכי למעט מקרים שבהם הבכי כמובן במקום, באופן הזה הוא ייזכר בעצמו עם הזמן ויימנע מהתגובה הזו. ייתכן שכרגע הוא עדיין מקבל הרבה מאוד תשומת לב סביב הבכי וזה ממשיך ומחזק את הדפוס. כדאי במקביל גם לתת לו באופן יזום תשומת לב על דברים אחרים כדי שיהיו לו עוד ערוצים שדרכם הוא יודע שאפשר לקבל התייחסות והוא לא יפנה באופן אוטומטי לבכי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    היי
    09/03/2011

    סמדר תודה רבה על התייחסותך. לגבי ההמלצה האחרונה קצת איבדת אותי. מה ז"א לפנות לערוצים אחרים כדי שיפנה את תשומת הלב. למה הכוונה? אשמח לדוגמא.
    האם את חושבת שיש מקום לפנות להתפתחות הילד או שעדיף לא להתחיל לנתח את הילד יותר מידי. שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו