מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מניעת אלימות או נתינת פיתרון שלאחרברקוביץ פאול10/03/2011
שלום לצוות.
בני לומד בכיתה ז' וגם לו יש קצת עיניין של קשב וריכוז אך לא בנושא הלימודי.היה מקרה בו בני היה בחדר הסיפריה כאשר היגיע נער אחר והחל להציק לו ואף למשוך את כבלי המחשב מהשקע ואף החל להרים יד על בני( בזמן זה צפתה הספרנית במחזה)ביקשה מהם לצאת החוצה.בינתיים הבן שלי חטף כבר את המכה הראשונה ואז החלו שניהם להתקוטט .אני בתור אבא ממש לא מצדיק את המכות ובטח לא את זה שהבן שלי החזיר,אך מצד שני כאשר ספרנית צופה מהצד ומחכה לכך שהפיתרון יהיה לאחר מעשה ולא לנסות(ולהצליח למנוע את המכות)הרי שהמורים/משגיחים בעצם מחפשים את הפתרון הקל וזה לסלק את שני התלמידים מבית הספר עקב המכות.האם זו הדרך ללמד תלמיד?לחכות ולראות ןלוודא שמישהו נפגע ורק אח"כ לסלק אותו על מכות או שמה צריך למנוע את המכות מהתחלה,ולא להגיע למצב של הרמת ידיים.כמי שצריך לדעת לחנך תלמידים לדעתי,צריך לדעת למנוע מצבים ולא לחכות שיקרו ורק אח"כ לחפש פתרונות(זו הדעה של מנהלת השיכבה,נכון שבסופו של דבר גם הבן שלי הרים ידיים והיכה אך זה היה כהגנה ולא יציאה להתקפה.אבקש בבקשה את תגובתכם ודעתכם.בברכה ותודה מראש פאול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת אלימות או נתינת פיתרון שלאחר - תגובה
סמדר ריינר12/03/2011שלום פאול,
אני מבינה שאתה נסער, ומרגיש שבית הספר הפקיר את הבן שלך. אני לא שומעתי את גריסת בית הספר אלא רק את גירסתך וממה שאתה מספר אכן נשמע שאתה צודק ויש מקום להתערבות אחרת במקרה כזה. עם זאת, פנייה לפורום לא הולכת לעזור לך מול בית הספר. מה שכן יכול להעוזר הוא הידברות עם בית הספר. לא ברור לי מה זה נקרא לסלק את הילד, האם אתה מתכוון להשעייה או לסילוק טוטאלי מהלימודים?
למיטב ידיעתי לא מסלקים כל כך מהר. אם אתה בכל זאת רוצה להידבר עם בית הספר ולא מרוצה מהתשובות אולי כדאי לקבוע פגישה מסודרת עם הגורמים הנוגעים בדבר, למשל היועצת והמנהל/ת ולהציג את גירסתך שוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמניעת אלימות או נתינת פיתרון שלאחר
ברקוביץ פאול12/03/2011ערב טוב ושבוע טוב סמדר.
תודה על התשובה המהירה ,הבן שלי הושעה מבית הספר וזאת לאחר ששוחחתי עם
מנהלת השיכבה וטענתי כי ההשעיה לדעתי איננה הפיתרון וכי על הילד ללמוד איך לא
עושים שטויות או הלכים מכות ואם צריך אז לתת עונש במקום וחינוכי.לצערי הפתרון
היה קל מאוד וזה במקום להתמודד וללמד איך לא?פשוט טוב יותר להשעות.
בכל אופן תודה רבה לך.
בברכה פאול .ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
