הסבר להתנהגות של בתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הסבר להתנהגות של בתי
    טל
    11/03/2011

    שלום
    יש ילדה בת חמש בכורה לפני חצי שנה נולדה לה אחות קטנה . מחד היא מאוד ציפתה לה מאידך כניסתה לשגרה המשפחתית הייתה לא קלה ונראה שעם חלוף הזמן הקושי יורד ומתפתחת אינטרקציה טובה מאוד בין השתיים .
    נקודות נוספות להתייחסות לפני שאני מציינת את הבעיה
    אני (האמא ) מאוד דומיננטית בבית בכל הקשור לבנות ובכלל . זאת כמובן בתמיכה ובהסכמה מלאה של בין זוגי שעובד שעות מטורפות ונעדר שעות רבות מהבית.
    הילדה נהנת משגרה של שפע ופינוק רב של יחס וכן ברמה חומרית היא נכדה בכורה מצד אחד
    אני במקצוע אשת חינוך נשארתי עם בתי עד גיל שלוש בבית ובכל הזדמנות מכל סיבה שהיא אני שמחה שהיא נשארת בבית ומוותרת על הגן ואין לי בעיה לתת לה מענה מהנה מלמד כתחליף לגן ואפילו יותר טוב לדעתי. כמו כן חשוב לציין שהשגרה שלנו מתנהלת בסדר יום מסודר וכן יש גבולות ברורים מה מותר ומה אסור אין אלימות ואין שימוש בעונשים אלא בטבלת נקודות זכות ופינת חשיבה עם נעשה משהו שדורש זאת

    בתנו היא ילדה נבונה וורבלית מאוד ועל כל דבר מנהלת משא ומתן או שיח הסברה ובירור אני מגלה לאחרונה קושי מצידה בדחיית סיפוקים והיא בוחרת חברים וכו
    להשיג את מבוקשה בסצינות של בכי צעקות וקיטור לפעמים מסתיימות בקבלה ולרוב אני נזהרת שלא כדי לנסות להפסיק את הדרך הזאת מולנו ובכלל באינטרקציה עם משפחה .
    כמו כן כל נושא הפרידה שלה ממני הוא סיטו עבורה ועבורי היא לא מוכנה להיפרד ממני לגן לחברים לסבתא לחוגים כל הזמן היא רוצה שאני אלווה אותה או לחילופין מוותרת או אם היא כבר נשארה בלעדי היא מערימה קשיים למטפלים בה עד שאני חוזרת
    לאחרונה היא החלה בהמצאותשל מחושים כאבים ומחלות
    אשמח לקבל הסבר למצב עזרה הנחיות מה צריך לעשות לתקן שהמצב יהיה נעים ונכון לה לנו ובכלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר להתנהגות של בתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר להתנהגות של בתי - תגובה

    סמדר ריינר
    13/03/2011

    שלום טל,
    נשמע מהתאור שלך שייתכן שאת מעבירה מסר סמוי ולא מודע לילדה, שהכי טוב עם אמא בבית, אמא יותר טובה מהגן, יותר טובה מהגננת, יותר טובה מאבא (זה מה שיוצא) ובכלל, למה לך לצאת לעולם ולהתמודד איתו אמא יודעת הכי טוב, היא אשת חינוך מעולה והיא תפתור לך הכל.
    גישה כזו, מותירה את ביתך קטנה, חסרת ביטחון בכוחותיה, חסרת אמון ביכולתה להשתלב בעולם, וחסרת אמון בעולם, בילדים ובמבוגרים אחרים חוץ מאמה המצטיינת.
    מצב זה יוצר תסכול וחוסר גבולות ביניכם, כי למעשה את מתארת קשר סימביוטי ביניכם, שמיועד לשרת את צרכייך להיות מרכזית וחשובה בחייה לא פחות ואולי אפילו יותר מצרכיה לגדול ולהיפרד מאמא כשצריך.
    אני מציעה לך לפנות להדרכת הורים ואפילו לטיפול עבור עצמך, כדי לבדוק איך את יכולה לשחרר אותה ועל איזה צרכים זה עונה לך ואיך אפשר לפתור אותם אחרת, ואז הכל יהיה הרבה יותר קל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו