מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הרגלים של ילדה בת 3רחלה11/03/2011
ביתי בת 3 וקצת. היא עדיין עם חיתולים. הנסיון האחרון לגמילה שערכנו השבוע לא צלח והיא תמיד פיספסה. בפעמים שביקשה לשירותים לא יצא כלום. לדעתי היא פשוט לא רוצה להיגמל בשלב הזה. בנוסף, היא עדיין מבקשת סימילאק בבוקר ובערב (במקביל היא אוכלת ארוחת בוקר וערב) היא מבקשת מוצץ לשינה ולפעמים מבקשת אותו במהלך היום כשמשהו מלחיץ אותה. בקיצור זה מרגיע אותה. השאלה שלי היא האם לנסות ולגמול אותה מהדברים הללו כי אחרת זה יזיק להתפתחות הרגשית שלה, לבגרות הנפשית שלה, לביטחון העצמי שלה וכיוצב' או לתת לזמן לעשות את שלו והיא תחליט מתי להיגמל וממה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגלים של ילדה בת 3 - תגובה
סמדר ריינר12/03/2011שלום דליה,
אל כדאי ללחוץ עליה להיגמל. כמו כן כדאי לשים לב האם חלק מהתגובה שלה נובעת מכך שנולד לה אח או אחות או עומד להיוולד? ייתכן שמדובר בקנאה שלה ורצון לחזור להיות תינוקת, ואם תתייחסו לכך היא תרגע וכן תרצה בהמשך להיגמל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
דליה12/03/2011אין לה אח או אחות ולא צפוי כזה בקרוב. נסיון גמילה מחיתולים נכשל לגמרי בשבוע האחרון. כל הגן שלה גמול. וכן בילינו נופש עם חברה שלה שגמולה מהכל חיתולים מוצץ ובקבוק. אשמח אם תעני לי גם איך זה משפיע על ההתפתחות הרגשית/נפשית שלה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
סמדר ריינר13/03/2011שלום דליה,
לא ידוע על השפעה מזיקה כלשהי לגמילה בגיל מאוחר, להיפך, ידוע שלחץ לגמילה כשהילד לא מוכן היא זו שגורמת לנזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
