נעלב,מסתגר בתוך עצמו,משקר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נעלב,מסתגר בתוך עצמו,משקר
    צילה
    13/03/2011

    שלום,
    הבן שלנו בן 8.בתדירות של אחת לשלושה חודשים קורה מצב שמישהו העליב אותו,או שהוא חושב שפגע במישהו ואז כתוצאה הוא מסתגר בתוך עצמו ,מתחבא בשירותים או אוכל את השרוול,נושף נשימות כבדות ולא משתתף בשניים שלושה שיעורים,הוא לא מספר על כך בבית ,בנוסף הוא נוטה לשקר.הוא היה בן יחיד עד לפני שנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נעלב,מסתגר בתוך עצמו,משקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נעלב,מסתגר בתוך עצמו,משקר - תגובה

    סמדר ריינר
    13/03/2011

    שלום צילה,
    חושב להבין יותר מה קורה. האם יש פעמים שבהם נעלב אבל פחות ומגיב אחרת? בצורה יותר בוגרת? אם כן מה ההבדל בין הפעמים האלה לפעמים בהם מגיב כך, האם כאשר עולים לו על נקודה רגישה במיוחד? אם כן מהי אותה נקודה? האם מתקשה להתמודד עם עלבונות בכלל? מדוע לדעתכם? האם בגלל ביטחון עצמי נמוך? לא תארתם איך מתפקד בשאר הזמן, האם תלמיד טוב, ילד מקובל, האם יש לו קשיים, מרגיש דחוי? חשוב להבין יותר לעומק מה קורה כדי לייעץ לכם איך להגיב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו