אמא דיילת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אמא דיילת
    צפי
    13/03/2011

    לפני שלושה חודשים חזרתי לעבוד כדיילת אויר, לאחר הפסקה של 4 שנים, אני אם לילדה בת שנה ותשע. כמו לכל עבודה גם לזו יש יתרונות וחסרונות כאשר מדובר בגידול ילדים - מצד אחד הרבה ימים חופשיים ומצד שני חוסר ודאות ופגיעה בשגרה הקבועה (את מי אפגוש בבוקר ואחרי הגן, כמה זמן אמא לא תהיה וכיוצא בזה). משיחות שהיו לי עם אמהות שעובדות עמי גיליתי, שהדעות חלוקות בנושא ויש אמהות שאף טוענות שזה גרם נזק רב לילדיהן והן גילו זאת רק שהילד הגיע לגיל 5-6. האם אתן מכירות את התופעה? מהן התופעות שצריך לשים לב אליהן? והאם יש לכן עצות כיצד לחזק ולהקל על הילדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא דיילת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא דיילת - תגובה

    סמדר ריינר
    13/03/2011

    שלום צפי,
    אני לא מכירה את התופעה אבל בהחלט הגיוני שיש השפעה לחוסר היציבות על הילד.כדי להקל רצוי שתהיה דמות נוספת קבועה שתהיה שותפה בטיפול, סבתא, אבא, או בייבי סיטר קבועה כדי לצמצם את חוסר הודאות של הילדה. רצוי להסביר לה ככל שניתן ולהכין אותה לקראת נסיעות, לשמור על קשר תוך כדי, ורצוי לא להעדר בימים חשובים - כמו חגים, חגיגות בגן, יום הולדת וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו