נשיקה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נשיקה
    חגית
    13/03/2011

    שלום רב!

    אני בת 34, אמא ל 4 ילדים. בת בת 8.5, בן בן 5.5 ותאומים בן ובת בני 3.
    פנתה אליי אמא של אחד הילדים שלומדים עם ביתי הגדולה ואמרה:"תקשיבי, הבת שלך והחברה שלה מתנשקות עם ילדים". היא לא אמרה כמה ולא אמרה עם מי..
    פניתי אל בתי כדי לברר את העניין... בתחילת השיחה אמרתי לה שאני לא אכעס עליה ושעדיף שתספר לי את האמת מאשר שתשקר... מיד היא אמרה שהיא לא ואחרי כן היא אמרה שכן ומיד פרצה בבכי...אמרתי לה שאני לא כועסת ורוצה שתשתף אותי ושתסמוך עליי...שאלתי אותה למה היא בוכה היא אמרה שהיא מתביישת וכמובן אמרתי לה שאין צורך שתתבייש אך הבהרתי לה שלדעתי זה עדיין מוקדם מידי להתנשק עם בנים.
    יש לציין שהחברה היא חברה מאוד מאוד טובה שלה (ויחידה בכיתה - 2 בנות ו 13 בנים) ושמאוד משפיעה עליה ואמרתי לה שאני לא שלמה עם כך שהיא מסתובבת איתה ולא כל דבר שהיא אומרת צריך לעשות..והבת שלי אמרה שהחברה בכלל לא התנשקה...
    אני יודעת שאני לא אמא מושלמת ויודעת שאולי טעיתי בכך שדיברתי איתה אבל לא ידעתי מה לעשות ואם כדאי לעזוב את זה... היא ביקשה שאני אעזוב אותה ואתן לה ללכת לישון... וכך עשיתי.
    האם מחר לדבר איתה שוב? האם צדקתי במה שעשיתי ואיך שעשיתי?

    אשמח מאוד לתובנות/הארות/הערות...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשיקה - תגובה

    סמדר ריינר
    14/03/2011

    שלום חגית,
    לא טעית בזה שדיברת, ההסבר שנתת היה במקום. יכול להיות שקצת מהר מדי האשמת את החברה ויכול להיות שבתך היא זו שיוזמת או זו שמעוניינת בכך. כדאי כרגע להרפות מהעניין לכמה זמן, ועוד שבוע שבועיים, לנסות לדבר איתה בנחת על כך שאת מבינה שהיא סקרנית להכיר את המין השני, ושזה טבעי, הייתי קונה לה ספר שמתאים לגילה ומדבר על בנים ובנות והבדלים בין המינים, הייתי עונה לה על שאלות אם יש לה, ובדקת איתה אם יש עוד סיבות לכך שחשה צרוך לעשות זאת, האם מישהו נישק אותה, האם ראתה זאת במקום כלשהו וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו