מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כנרתמילר כנרת14/03/2011
שלום
ביתי הבכורה בת ארבע וחצי מזה כשנתיים הולכת לאותו גן
בכל בוקר מרגע שהילדה מתעוררת היא מבקשת ומפצירה שלא נשלח אותה לגן
בכל פעם שאנט שואלים לסיבה אנחנו מקבלים את אותה התשובה משעמם לי ואני רוצה להישאר עם אמא ואח שלי בבית
חשוב לציין שאני מספרת לילדה שאני עובדת ושאחיה בן השנתים הולך למעון למרות שבפועל אני לא עובדת ואח שלה אכן נשאר בבית
כשהיא חוזרת מהגן היא מאושרת ושמחה
בגן בכל פעם שמישהוא נכנס היא מתפסת בפניקה
במשך היום היא חוזרת אן ספור פעמים על כך שהיא מתגעגעת לאבא ואמא
הילדה צמודה לגננת יושבת לידה מחזיקה לה במכנסיים ובוכה
הילדים בגן כבר מבקשים שתפסיק לחזור על עצמה ולפעמים אף הם נוהגים כמותה על מנת לקבלת את אותו היחס
רגישה מאוד לדיבור בקול גבוהה
לא מסוגלת לראות ילד בוכה
לא מסוגלת לראות דם
הגננות מתחלפות פעמיפ בשבוע כמוכן גם הסיעות ימים אלו מאוד קשים לילדה
חשוב לציין ששינוי זה בהתנהגות חוזר על עצמו בכל פעם שקורא משהוא שעליו אנחנו לא מצליחים לעלות יש חודש חודשיים של שקט כלומר רק בכי בבוקר ואז יש משהוא שמתפרץ וגורם לנו לחזור אחורה
מה לעשות תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנרת - תגובה
סמדר ריינר14/03/2011שלום כנרת,
נראה לי שמה שקורה עם הילדה שלכם הוא שהיא נכנסת לחרדה כיוון שהיא חיה כרגע בסביבה משפחתית שלא מלמדת אותה איך להתמודד. סגנון ההתמודדות שאתם נוקטים בו הוא התחמקות. זה מה שאתם עושים כשאתם משקרים לה. אז קודם כל לידיעתכם הילדה מבינה שמשהו כאן לא בסדר ולכן היא מתעקשת להישאר בבית ולראות בעצמה. היא מבינה שאתם חלשים מדי מכדי להתמודד בצורה ישירה עם הזעם והקנאה שלה על כך שמאא נשארת בבית עם התינוק. אם אתם משדרים חולשה ומנגנון התמודדות כל כך ילדותי, מה הפלא שהיא ילדותית ומתקשה להתמודד? על מי היא תסמוך אם ההורים שלה כל כך חלשים? חשוב שתפנו להדרכת הורים כדי לסייע לכם להתמודד בצורה נכונה עם רגשות שליליים בבית,כמו זעם תוקפנות וחרדה וכך תוכלו גם לעזור לילדה שלכם להתמודד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
