מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד ילדותישוליחן14/03/2011
בני בן 11 סובל מהפרעת קשב וריכוז.
כמו כן, מבעיות רגשיות, חברתיות והתנהגות ילדותית לגילו.
אתמול בערב לפני השינה שוחח עמי קצרות
ובגילוי לב מפתיע אמר כי הוא מרגיש שהוא מאוד ילדותי
ולא נעים לו להרגיש ככה. הוא גם פירט מס' דוגמאות.
כיצד הייתי אמורה להגיב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד ילדותי - תגובה
סמדר ריינר14/03/2011שלום לך,
השאלה איך את אמורה להיגב תלויה במה שאת חושבת על מה שהוא אמר. האם את חושבת שהוא צודק? האם את רואה את הדברים אחרת? קצת קשה לתת לך עיצה כללית כשלא ברור מה הפרטים. דבר ראשון הייתי משבחת אותו על גילוי הלב, ואז בהתאם לנתונים, אם הייתי רואה את הדברים כמוהו, הייתי מנסה לדבר איתו על איך לדעתו אפשר להגיב אחרת, בצורה לא ילדותית. בכלל, עצם העובדה שהוא מעלה כך את הדברים מראה שהוא מאוד בוגר לפעמים , ולא רק ילדותי. אם לא הייתי רואה את הדברים כמוהו, הייתי מפרטת לו למה אני חושבת אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד ילדותי
שוליחן14/03/2011אכן, אני מאוד מסכימה איתו שהוא ילדותי.
הצעת לי לשאול אותו איך אפשר להגיב אחרת.
אך האם את חושבת שילד שנמצא רגשית ברמה ילדותית כזו יכול ללמוד להתנהג בוגר יותר?
האם זה לא ללכת נגד הטבע? (במקרה הזה - בשלותו הרגשית)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד ילדותי - תגובה
סמדר ריינר14/03/2011שלום שולי,
אני חושבת שאפשר לחשוב איתו איך אפשר לנהוג אחרת, שהוא יתרום רעיונות וגם את. ולא, אני לא חושבת שזה נגד הטבע, עובדה שהוא יזם את השיחה הזו שזה מאוד בוגר ולא ילדותי בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
