נסיגה אצל ילד אחרי פרידה של הורים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נסיגה אצל ילד אחרי פרידה של הורים
    אמא
    16/03/2011

    אני ובעלי נפרדנו לפני 9 חודשים שהילד היה קטן2.9 הוא היה גמול ביום ובלילה היום הוא בן 3.7 בתקופה האחרונה הוא כאילו חוזר אחורה וגם ולאחרונה ( חודש אחרון )הוא התחיל לעשות צואה בתחתונים וכשהוא בגן או בבית עסוק הוא עושה גם פיפי בתחתונים איך אני אמורה להתנהג איתו הבן שלי בוגר יחסית לגילו אבל פתאום יש לו נסיגה האם זה הגיוני
    יש איך לטפל בזה
    תודה על עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיגה אצל ילד אחרי פרידה של הורים - תגובה

    ליאת גרוס
    21/03/2011

    שלום לך
    ייתכן מאד שהרגרסיה היא תוצאה של קשיים רגשיים הקשורים לחיי היום יום שלו כיום. כיצד מתנהלים הגירושים.? האם הם מאפשרים לו מצב של ביטחון ורוגע? במידה ולא, יש לטפל בכך בהקדם תוך התייחסות לצרכי הילד. במקביל כדאי לבדוק האם מבטא קשיים רגשיים בדרכים נוספות. האם טוב לו בגן?
    מה הוא בעצם מנסה לאמר בהתנהגות הזו שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה ככה ככה

    אמא
    21/03/2011

    תודה על התיחסותך
    אז בגן הכול רגיל הוא אוהב ללכת תמיד שמח ומחייך
    שיגרת יומו שתלויה בי נשארה אותו הדבר אך ביום שני שאביו אמור לקחת אותו אז הוא לא תמיד מגיע והוא לא מתקשר אליו ובימי שישי שבת שהוא אמור לקחת אותו אז הוא מאחר או שלא מגיע. הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בו יותר משהוא נפגע בגירושים שבוע שעבר הילד אמר לי "אמא היום אני לא רוצה ללכת לאבא" כי הוא הכין לו את הקרקע שבאמת הוא לא יבוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה ככה ככה

    אמא
    21/03/2011

    תודה על התיחסותך
    אז בגן הכול רגיל הוא אוהב ללכת תמיד שמח ומחייך
    שיגרת יומו שתלויה בי נשארה אותו הדבר אך ביום שני שאביו אמור לקחת אותו אז הוא לא תמיד מגיע והוא לא מתקשר אליו ובימי שישי שבת שהוא אמור לקחת אותו אז הוא מאחר או שלא מגיע. הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בו יותר משהוא נפגע בגירושים שבוע שעבר הילד אמר לי "אמא היום אני לא רוצה ללכת לאבא" כי הוא הכין לו את הקרקע שבאמת הוא לא יבוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה ככה ככה - תגובה

    ליאת גרוס
    27/03/2011

    שלום לך וסליחה על העיכוב.
    ילדים רבים חווים קושי כאשר ההורים מתגרשים. לפעמים הרגרסיה היא לא בהתחלה אלא כאשר נופל האסימון ומתחילים הקשיים בהורות המחודשת. כדאי לנסות ליצור שגרת ביקורים קבועה עם האב. חשוב שהילדים לא ירגישו שהם צריכים לבחור צד. חשוב לא לדבר רעה על ההורה השני. יש לאפשר לילד לדבר על רגשותיו ולהכילן ככל האפשר. במקביל להעביר מסר ששניכם עדיין הוריו ואוהבים אותו.
    נסי לשוחח איתו, להיות איתו הרבה ולנסות להבין מה עובר עליו. מה מעלה את רמת החרדה? קראי מאמרים על ילדים בתהליך גירושים.
    במקביל נסי טבלת פרסים סביב נושא ההרטבה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה ככה ככה

    אמא
    21/03/2011

    תודה על התיחסותך
    אז בגן הכול רגיל הוא אוהב ללכת תמיד שמח ומחייך
    שיגרת יומו שתלויה בי נשארה אותו הדבר אך ביום שני שאביו אמור לקחת אותו אז הוא לא תמיד מגיע והוא לא מתקשר אליו ובימי שישי שבת שהוא אמור לקחת אותו אז הוא מאחר או שלא מגיע. הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בו יותר משהוא נפגע בגירושים שבוע שעבר הילד אמר לי "אמא היום אני לא רוצה ללכת לאבא" כי הוא הכין לו את הקרקע שבאמת הוא לא יבוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו