בת בן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת בן
    שמשון
    16/03/2011

    שלום, בתי בת 5.5 מאז היותה בת 4 בערך היא אינה מסכימה ללבוש בגדי בנות כגון חצאיות שמלות או כל בגד מקושט מידי ואינה אוהבת להתגנדר באופן כללי היא גם אינה משחקת במשחקי בנות כגון ברביות וכל דבר שמאופיין לבנות בלבד. בפורים גם, היא אינה מעוניינת בתחפושות של בנות. העניין הזה קצת מפריע לי. שאלתי היא: האם זהו עניין של אופי ?שזה בסדר מבחינתי אין לי בעיה שתהיה טום בוי כזה, או שזה מראה על משהו אחר? אשמח לעזרה וגם איך אפשר לשנות את העניין הזה או לפחות למתן אותו אצלה? אשמח לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת בן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת בן - תגובה

    ליאת גרוס
    21/03/2011

    שלום שמשון
    אני יכולה להבין מדוע זה מציק אבל בעצם אין מה לעשות עם זה כרגע חוץ מלקבל אותה כמו שהיא. אפשר להתעקש איתה למצוא תחפושת שהיא ניטרלית לא גברית ולא נשית אבל לא ללחוץ על משהו נשי שהיא אינה מתחברת אליו .אי אפשר לדעת אם זה אומר משהו לגבי העתיד. בדר"כ זה לא. תן לה להיות מי שהיא. בערך בגיל 9-10 הדברים נהיים יותר ברורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו