מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני מאוד מוטרדתזוהר17/03/2011
שלום רב,
ביתי בת שנה ושמונה חודשים.
היא יודעת היכן נמצאים כל האיברים ויודעת לקרוא בשמם.לאחרונה היא מצביעה על איבר מינה ואומרת את המילה דם.כששואלים אותה :"איפה דם"? היא מצביעה על איבר המין.אני מוטרדת מאוד ולא יודעת ממה נובע הקישור הזה.אני סמוכה ובטוחה שהילדה וגופה שמורים ומוגנים היטב בגן,ולכן אני תוהה למה היא מתכוונת.האם היא מתכוונת שהמקום כואב?שורף?או אולי יש דבר אחר מאחורי דבריה?היא חוזרת על קישור זה כבר שבוע שלם.הצילו!אני מאוד מודאגת!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מאוד מוטרדת - תגובה
סמדר ריינר17/03/2011שלום זוהר,
באמת לא ברור, האם ניסית לשאול אותה האם כואב לה שם? אני מניחה שהיא יודעת להגיד. אני גם מניחה שאם חלילה היה קורה משהו היית רואה סימן לזה על האיבר עצמו. נסי לברר כמיטב יכולתך, רצוי בלי לחץ ודאגה, ייתכן גם שמדובר פשוט בבלבול או באי הבנה שלה מסיבה כלשהי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עדיין מוטרדת
זוהר17/03/2011ככל שאני חושבת על מקור הקישור שהיא עושה,אני חוששת שאולי היא ראתה דם של מחזור וסת,כיון שהיא נוהגת להיכנס אליי לשירותים.במידה שכן,האם הדבר עלול לגרום לאיזשהוא נזק פסיכולוגי?
היא פשוט חוזרת על צמד המילים:פות ודם כבר שבוע שלם ובהקשרים שונים,וכיון שאין לי ספק שהיא מבינה היטב את משמעות שתי המילים,אני בלחץ נוראי.מה עליי לעשות?עד כה התייחסתי לכך,ושאלתי:"איפה דם"?היא מצביעה על איבר מינה.האם אני אמורה להתעלם ולקוות שהיא תפסיק לומר זאת?
אני מודה לך מראש על התייחסותך לפנייתי הנוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עדיין מוטרדת - תגובה
סמדר ריינר17/03/2011שלום זוהר,
עכשיו זה נשמע קצת יותר ברור, אם כי לא מצדיק לחץ נוראי. אומנם זה לא יצא כל כך מוצלח שהיא נחשפה לדם של הווסת, אבל אין כרגע דרך להסביר לה מה היא ראתה, ייתכן שזה קצת הבהיל אותה ולכן היא חוזרת על זה כל הזמן. מה שניתן אולי לעשות הוא לשחק ביחד בבובה, שיורד לה דם מאותו אזור, ולנקות אותו ולטפל בה במשחק ואחר כך להגיד - כבר אין דם עכשיו הכל נקי והבובה מרגישה טוב. לחזור על כך כמה פעמים,בכל מיני אופנים ולקוות שזה יעזור לה לעבד את החוויה שחוותה שאולי השפיעה עליה בצורה לא כל כך נעימה. מעבר לזה - אין לך מה לדאוג זו לא טראומה נוראית רק משהו שלא מובן לה והיא מנסה לעבד אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
