התקפי "קריזות"

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי "קריזות"
    לימור
    17/03/2011

    שלום רב.
    בתי בת 6. ילדה אינטלגנטית ומפותחת. מעט מסוגרת, לעיתים כאילו צופה מן הצד על המתרחש , לדוג' בגן. אין חברה טובה במיוחד, אך משחקת ומסתדרת בחברת הילדים.
    אחת לכמה זמן , כאשר אינה מקבלת את מבוקשה , ניכנסת למצב של עקשנות הולך וגובר. דיבור, הסבר, שכנוע, נוקשות וסמכותיות - אינם מועילים.
    עלי לציין כי אני אם ל -4 (בין גילאי 9 שנים עד שמונה חודשים) ויודעת היטב כיצד להציב גבולות. אינני מוותרת, אך היא ניכנסת למצוקה רבה. יכולה לומר בסוף - "למה נולדתי כזו? למה אי ילדה של קריזות? איני מצליחה להסביר את עצמי" ועוד). קשה לראות א הפינות אליהן נישאבת, אך אינני מוכנה גם לקבל זאת ולוותר.
    מה נכון? כיצד להתמודד עם רגעים אלה?
    בתודה.
    לימור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי "קריזות"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי "קריזות" - תגובה

    סמדר ריינר
    17/03/2011

    שלום לימור,
    אכן לא הכל עניין של גבולות. לפעמים יש גם צורך בסוג מסויים של הקשבה. חושב לנסות להבין למה בדברים מסויימים היא נתקעת. האם יש סיטואציות מסויימות כאלה? האם יש ביניהן משהו משותף? האם זה עולה לה על נקודה רגישה מסויימת? על עלבון מאוד ספיציפי? אם תביאי דוגמאות, אולי ננסה להבין ביחד מה קורה לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו