ילד מכה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד מכה
    אמא מודאגת..
    18/03/2011

    שלום רב,
    בני בן חמש אובחן לא מזמן כבעל רגישות סנסורית (הדבר מתבטא כמעט בכל החושים) הדבר מפריע גם מבחינה חברתית...כי לעיתהוא מכה חזק בחזרה (באופן לא כל כך פרופורציונלי). והוא גם מרגיש שמרביצים לו ולא חברים שלו.

    לאחר הרקע אני רוצה לשאול על עניין שמטריד אותי:
    הוא נוהג באלימות בעיקר כאשר יש חבר שהוא לא מכיר (לדוגמא בגן שעשועים) הוא קודם כל עויין, עושה פרצוף חמוץ, עלול להכות, ובדרך כלל לאחר מכן מתחבר והכל בסדר....

    תופעה נוספת, הוא שונא בנות (להגדרתו), ולכן כל בת מעצבנת אותו, עלול להרביץ לה ללא סיבה נראית לעין.

    אני מגיבה בכעס כאשר הוא פוגע במשהו, מבקשת שיתנצל, ושלא יחזור על כך.

    השאלה שלי היא: האם להמשיך וללכת לגני שעשועים כדי לנסות לעבוד איתו ולשפר את העניין? או להמנע? כי התחושה שלי מאד לא נעימה כשהוא מכה....

    אשמח לתגובה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מכה - תגובה

    סמדר ריינר
    18/03/2011

    שלום לך,
    בשום אופן לא להימנע, אלא לנסות לעזור לו. הוא כנראה מרביץ כשהוא חרד, אפשר להסביר לו מה הוא מרגיש במילים, למשל: "לםעמים כשאנחנו לא מכירים מישהו נאחנו קצת חוששים, אבל אחר כך כיף לנו". לנסות פחות להטיף מוסר, כי זה לא עוזר אלא יותר לעזור לו להבין מה קורה ולשלוט בזה.
    כמו כן, אם יש בעיה סנסורית, אני מקווה שאתם מטפלים בה במאצעות ריפוי בעיסוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ...ועוד שאלה קטנה

    אמא מודאגת..
    18/03/2011

    סמדר ראשית תודה רבה...
    האבחון ממש טרי רק לפני כמה ימים קיבלתי את הידיעה
    כרגע הטיפול מתעכב בדיוק בגלל הסיבה שציינת

    המאבחנת זיהתה סימינים של חרדה, ולכן היא מבקשת להמשיך לברר, ולטפל בבעיה הסנסורית רק אחרי שתשלל חרדה פעילה . ההפניה לפסיכולוג ילדים (כגי לברר)
    אשמח מאד אם תוכלי להמליץ לי על פסיכולוג כזה באיזור הצפון. אני מחפשת מרגע שנודע לי שזה השלב הבא...

    תודה רבה על התשובה!
    יש לי שאלה נוספת בכל זאת... מה העניין עם ה"בנות" הוא טוען שהן חלשות, ובדרך כלל רוצה ומחפש בקרבת חזקים ! איך אפשר לעזור עם התיוג הזה? (אגב עם בנות שהם מהמשפה או שכנות , אפילו בגילו אין לו שום בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ...ועוד שאלה קטנה - תגובה

    סמדר ריינר
    19/03/2011

    שלום לך,
    לגבי עניין הבנות זה לא עניין של תיוג אלא של חרדה. כשאנחנו חרדים אנחנו מתייגים את העולם לשחור ולבן, כי זו חשיבה שעושה לנו סדר בתוך החרדה. הבנות מייצגות חולשה בעיניו וזה מפחיד אותו, כיוון שבעצם זה מייצג את החולשה שהוא מרגיש. כל הדברים האלה יכולים להשתנות כשהוא יהיה פחות חרד.
    לצערי אין לי אפשרות להמליץ לך באיזור הצפון, יש מרפאות טובות באיזור חיפה ויש את תחנת העמקים שיושבת לדעתי בקיבוץ עין חרוד אם אני לא טועה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו