מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 5אמא20/03/2011
היי אני אמא לילד בן 5 חכם ונבון ולתאומים בני שנה וחצי .
הגדול שלנו קיבל אותם בצורה מדהימה אנחנו בכל אופן לא הרגשנו בשום רגשי קנאה
לאחרונה אנחנו לא מצליחים "להשתלט"על הגדול הוא הפף להיות ילד שעושה הכל בכוונה מבקשים ממנו פעם אחת להפסיק משהו אין מצב עד שלא נריב נצעק ולפעמים אפילו נחטיף מעט הוא יבכה ואז יבין.
אנחנו כל הזמן מבקשים ומדברים לאוו דווקא בסיטואציה של עצבים אלא כשהכל רגוע הוא מבין ואומר שהוא יפנים אבל כלום זה כל הזמן חוזר על עצמו
אנחנו מוצאים את עצמנו כל היום צועקים עליו וכעוסים ולא "נעים" לנו כי אנחנו מבינים שההתנהגות הזו לא תקינה במיוחד כשהתאומים נוספו אבל מה לעשות עם זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 5 - תגובה
סמדר ריינר20/03/2011שלום לך,
בודאי שלהחטיף לו זה לא הפיתרון. אז מסתבר שהילד שלכם כן מקנא. הוא מבצוקה וקשה לו. תשומת לב שהייתה רק שלו נלקחה ממנו, הוא גם מקנא וגם זקוק כנראה ליותר התייחסות ממכם, לרוע מזלו כרגע הוא מקבל אותה בדרך אחרת. עד שלא תתייחסו למצוקה הריגשית שלו - שם הסברים לא יעזרו. הוא צריך פיתרון לבעיה שלו ולא הסברים ובטח לא גערות ומכות. גבולות מדי פעם -כן, אבל גם זה לבד לא יפתור את הבעיה.
ראשית חשוב לדבר איתו ולגלות הבנה למצבו, שאתם מבינים שקשה לו, שהוא זקוק ליותר התייחסות מצידכם, שאולי הוא מרגיש שהו אכל הזמן צריך לוותר לתאומים, אבל גם הוא עוד קטן וגם הוא עדיין צריך אותכם.
אחר כך תנסו להקדיש לו זמן איכות עם כל אחד מההורים ללא התאומים, ונסו לבדוק איפה התחומים שבהם הזנחתם אותו לאחרונה וחיזור להתייחס אליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמא20/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, שמחתי לעזור.
סמדר ריינר20/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
