ילדה שמציקה לאחותה בלי הפסקה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שמציקה לאחותה בלי הפסקה
    ליאת
    21/03/2011

    רשמתי בפורום ב-17.3 אך לא קיבלתי תשובה....
    יש לי 2 בנות, הגדולה בת 5.5 והקטנה בת שנתיים
    בזמן האחרון הקטנה מציקה לגדולה בצורה בלתי נסבלת, כל דבר שהגדולה משחקת/מתעסקת בו היא רוצה, וחוטפת לה, הגדולה שהיא שקטה ועדינה יותר בדר"כ מוותרת (נמאס לה מהצרחות...) אבל זה נהיה ממש בלתי נסבל, לפעמים היא בוכה שנמאס לה לוותר לה, ולפעמים אני דורשת שלא תוותר, שהקטנה תלמד להתאזר בסבלנות, נמאס לנו מהצרחות שלה שהיא לא מקבלת משהו,או שהיא מתחילה לזרוק דברים, ולפעמים למשוך לעצמה שערות, או להשתטח על הרצפה...
    איך אני יכולה לחנך אותה בצורה הכי טובה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שמציקה לאחותה בלי הפסקה - תגובה

    סמדר ריינר
    22/03/2011

    שלום ליאת,
    אני אבטוחה שזה עניין של חינוך. יכול הליות שלילד ההקטנה אין תכנית מספיק טובה בשעות הפנאי שמעסיקה אותה והיא נטפלת לאחותה פשוט כי אין לה משהו יותר טוב לעשות. לא כדאי להשאיר שתי ילדות קטנות שעות רבות פשוט אחת עם השניה בלי תכנית. הקטנה, וגם אבל פחות מזה הגדולה צריכות שתהיי שם, תקריאי סיפור תשחקי איתן, תכווני, ותתני התייחסות לשתיהן במידה שמתאימה לגיל של כל אחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו