מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יצירת קשרים בגןאימא22/03/2011
שלום,
בן שלי הוא בן 3.2, מספטמבר התחיל ללכת לגן, עד אז היה איתי בבית.
ההסתגלות לא הייתה פשוטה, בחודשים הראשונים הוא כמעט ולא השתתף בחוגים וגם לא כל כך בעבודות, פשוט ישב ולא השתתף, כנראה היה צריך את הזמן הזה להתרגל.
בהתחלה הוא היה חצי יום בגן, ורק לפני חודש התחיל גם לישון צהריים.
היום יש קצת התקדמות, כי הוא כן משתתף בחוגים, עושה עבודות כשאר הילדים,
אבל לא הצליח עדיין ליצור קשר כלשהוא עם אף ילד. ובמיוחד כשהם יוצאים לחצר הוא מסתובב לבד, או לרוב פשוט יושב בכיסא בלי לעשות כלום.
למרות שהוא מאוד אוהב משחקי כדור ואוהב לרוץ הוא בכלל לא עושה את זה בגן,
הוא ילד מאוד עדין, נרתע מילדים שצועקים, מציקים, וכנראה מהסיבה שלא יודע איך להתמודד עם זה פשוט בוחר לא להשתתף. גם כשיש משחק חופשי הוא לא מוצא את עצמו בקבוצה של ילדים. כשהוא חוזר מהגן הוא נראה די שמח, ואפילו לרוב הוא מספר לי איך הוא שיחק עם ילדים, מה הוא עשה, אבל מסתבר שהסיפורים האלה הם מעט דמיוניים. (אני חושבת שככה הוא היה רוצה שהדברים יראו)
אנחנו מצידינו משתלים מאוד לחזק אותו.
השאלה שלי איך אנחנו ההורים יכולים לעזור לו, לעודד וללמד אותו להיות קצת יותר פעיל ויוזם?
תודה רבה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יצירת קשרים בגן - תגובה
סמדר ריינר23/03/2011שלום לך,
חשוב שתיצרי קשר עם אימהות אחרות בגן ותזמינו ילדים אליכם הבייתה, קודם כל אחד כל פעם ותתנו לו להתרגל לחברת ילידם בסביבה הבטוחה שלו.
גם כשאתם יוצאים איתו לגינה, אפשר לעודד אותו מדי פעם לגשת לילד זה או אחר ולשחק איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
