מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 4ליאת24/03/2011
שלום
יש לי שאלה שמאוד מטרידה אותי ואני ממש אובדת עצות...
בני בן 4 ילד חכם מאוד בעל כושר התבטאות מעולה
אבל יש פעמים (בדר"כ...)כשהוא לא מצליח לעשות משהו הרכבה ,ציור,פאזל משחק מחשב..וכו
הוא ניכנס ממש לקריזה זורק כל מה שנמצא לידו בוכה וממש מתפרע
אני רוצה לעזור לו להסביר להושיט עזרה אבל הוא לא מוכן לשמוע .הוא זורק את עצמו על הרצפה בוכה וזהו
בדר"כ אני מחרימה לו כעונש נשחק שהוא אוהב או ממש כועסת עליו ושולחת אותו לחדר להרגע או מוציאה אותו מחוץ לבית לכמה דקות(יש לנו גינה)
אבל לא ניראה לי שזה עוזר
מה לעשות בבקשה עזרו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 4 - תגובה
סמדר ריינר24/03/2011שלום ליאת,
בודאי שזה לא עוזר, על מה את מענישה אותו? על זה שקשה לו? עונשים לא עוזרים, הם לא פותרים את הבעיה ומשפילים את הילד.
לילד שלכם קשה לשאת כישלון, חושב לשדר לו שכולם טועים, שזה בסדר לא להצליח. העניין הוא לא לעזור לו לעשות את זה יותר טוב אלא ללמד ואתו לקבל את זה שלפעמים לא יוצא ולא מצליח. את זה ניתן ללמד גם במסרים מילוליים (לא יצא הפעם, לא נורא) שבהתחלה לא יעזרו, צריך סבלנות, אב בעיקר דוגמה אישית. איך אתם מגיבים שלכם לא מצליח? כדאי ללמד אותו להגיב בהומור, אפילו לטעות בכוונה לידו להגיד "אויש, התבלבלתי!!!" לצחוק מזה ואחר כך לתקן, ולנסות לא לשדר לו ציפייה להישגיות ולמושלמות. בגלל שהוא ילד חכם ייתכן שיש לכם ציפיות ממנו, ולכן הוא חושש לאכזב ולהיכשל, ועל זה בטח שלא מגיע לו עונש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
שוב אני24/03/2011בסדר הבנתי שלא להעניש אבל בבקשה תני לי כלים פרקטים איך להגיב לעניין ההתפרצות זעם שמלווה כל כשלון..
מה לעשות עם זריקת הדברים וההתפרעות ..איך להגיב באותו רגע נתון?
האם לכעוס עליו..? להתעלם..? לדרוש ממנו לסדר..? ומה אם הוא לא יענה לבקשתי..? (הרי לא הגיוני שזה יעבור ללא תגובה..)
מה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
ליאת27/03/2011מחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
סמדר ריינר27/03/2011שלום ליאת,
כל הדברים שאמרת- לא. אא לנסות להרגיע אותו, להסביר לו שלא נורא שזה לא הצליח, אפשר לנסות לתקן, אפשר גם לעזוב את זה עכשיו ונסות שוב אחר כך. רק אחרי שהוא יירגע, להציע לסדר יחד איתו ולהסביר לו שאם הוא מתוסכל, הוא פשוט צריך להגיד - לא חייבים להרוס את הכל באותו רגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
