די דחוףףףף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • די דחוףףףף
    חניתי
    24/03/2011

    שלום לכם!
    הי יש לי ילד בן 4.10 מקסים חכם אחראי ופיקח יודע לקרוא ולכתוב כזה ילד מבורך... רק שישנה בעיה איתו הוא מידי פעם "מרים" או במילים אחרות גונב דברים מהגן מישחק בר בצק טושים צבעים וכו תמיד תמיד הכיסים שלו מלאים בכאלו דברים אים לא מהגן אז מבית הסבתא או אפילו בבית אני מרשה לקחת טופי אחד הוא יאכל 3 ויחביא את העטיפות ויותר חמור מזה הוא לא אומר את האמת יש לו תרוצים הגננת נתנה לי או שמואל שם של חבר שם לי בכיס וכו אני ממש חוששת מה יהיה עליו ברגע שיתפס ויותר מזה על עתידו.... קצת רקע על הילד הוא הבכור אחריו ילדה בת 3.10 ואחריה תינוק בן 10 חודשים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    די דחוףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • די דחוףףףף - תגובה

    סמדר ריינר
    27/03/2011

    שלום חניתי,
    אין לך מה היות מודאגת לגבי עתידו, זה לא אומר שהוא הולך להיות גנב, אבל זה כן מעיד על מצוקה ריגשית כלשהי. ילדים בגיל הזה שגונבים לרוב מרגישים שמשהו, לאו דווקא חומרי, חסר להם. בדרך כלל מדובר באהבה שהם מרגישים שהתמעטה, או עקב הולדת אח, או חלילה עקב אובדן כלשהו במשפחה, מחלה של אחד ההורים או משבר אחר. חושב לנסות להבין מה קשה לילד ומהיכן נובעת המצוקה שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא דואגת

    חניתי
    13/04/2011

    תודה על תשובתך השבוע בני חזר מהגן עים 20 שקל!!!!בטענה שחבר נתן לו אחר כך אמרתח לו בוא ניתקשר לאמא שלו ונחזיר להם אז הוא אמר לא סתם אמרתי מצאתי את זה בחצר של הגן שאלתי אותו איפה הגננת היתה בזמן הזה?והוא אמר שתפה את הגן והסייעת הלכה לצלם דפים אבל היה לה 30 דפים וזה לוקח המון זמן...אני לא יודעת מה לעשות מחכה לתשובתך כמה שיותר מהר תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא דואגת - תגובה

    סמדר ריינר
    13/04/2011

    שלום חניתי,
    הייתי מחזירה את 20 השקלים לגננת כדי שתברר מה לעשות איתם, ומספרת לבנך טוען שמצא אותם בחצר, ואולי הם שייכים לאחת העובדות בגן.
    זה לגבי האירוע הזה.
    לגבי הגניבות בכלל, לא ברור לי מה עשית עם תשובתי הקודמת. האם חשבת מה קשה לילד, האם ניסית לבדוק את זה? אם תפרטי יותר ניתן יהיה לראות מה ניתן לעשות כדי שהתופעה תיפסק. אין טעם להילחץ מכל אירוע כזה מחדש אלא יש לעשות חשיבה כוללת ויסודית היכן הבעיה וממה היא נובעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו