מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- די דחוףףףףחניתי24/03/2011
שלום לכם!
הי יש לי ילד בן 4.10 מקסים חכם אחראי ופיקח יודע לקרוא ולכתוב כזה ילד מבורך... רק שישנה בעיה איתו הוא מידי פעם "מרים" או במילים אחרות גונב דברים מהגן מישחק בר בצק טושים צבעים וכו תמיד תמיד הכיסים שלו מלאים בכאלו דברים אים לא מהגן אז מבית הסבתא או אפילו בבית אני מרשה לקחת טופי אחד הוא יאכל 3 ויחביא את העטיפות ויותר חמור מזה הוא לא אומר את האמת יש לו תרוצים הגננת נתנה לי או שמואל שם של חבר שם לי בכיס וכו אני ממש חוששת מה יהיה עליו ברגע שיתפס ויותר מזה על עתידו.... קצת רקע על הילד הוא הבכור אחריו ילדה בת 3.10 ואחריה תינוק בן 10 חודשים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר די דחוףףףף - תגובה
סמדר ריינר27/03/2011שלום חניתי,
אין לך מה היות מודאגת לגבי עתידו, זה לא אומר שהוא הולך להיות גנב, אבל זה כן מעיד על מצוקה ריגשית כלשהי. ילדים בגיל הזה שגונבים לרוב מרגישים שמשהו, לאו דווקא חומרי, חסר להם. בדרך כלל מדובר באהבה שהם מרגישים שהתמעטה, או עקב הולדת אח, או חלילה עקב אובדן כלשהו במשפחה, מחלה של אחד ההורים או משבר אחר. חושב לנסות להבין מה קשה לילד ומהיכן נובעת המצוקה שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא דואגת
חניתי13/04/2011תודה על תשובתך השבוע בני חזר מהגן עים 20 שקל!!!!בטענה שחבר נתן לו אחר כך אמרתח לו בוא ניתקשר לאמא שלו ונחזיר להם אז הוא אמר לא סתם אמרתי מצאתי את זה בחצר של הגן שאלתי אותו איפה הגננת היתה בזמן הזה?והוא אמר שתפה את הגן והסייעת הלכה לצלם דפים אבל היה לה 30 דפים וזה לוקח המון זמן...אני לא יודעת מה לעשות מחכה לתשובתך כמה שיותר מהר תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמא דואגת - תגובה
סמדר ריינר13/04/2011שלום חניתי,
הייתי מחזירה את 20 השקלים לגננת כדי שתברר מה לעשות איתם, ומספרת לבנך טוען שמצא אותם בחצר, ואולי הם שייכים לאחת העובדות בגן.
זה לגבי האירוע הזה.
לגבי הגניבות בכלל, לא ברור לי מה עשית עם תשובתי הקודמת. האם חשבת מה קשה לילד, האם ניסית לבדוק את זה? אם תפרטי יותר ניתן יהיה לראות מה ניתן לעשות כדי שהתופעה תיפסק. אין טעם להילחץ מכל אירוע כזה מחדש אלא יש לעשות חשיבה כוללת ויסודית היכן הבעיה וממה היא נובעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
