נסיעות לחו"ל של ילדה בת 4

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נסיעות לחו"ל של ילדה בת 4
    דפנה
    25/03/2011

    שלום,
    הבת שלי בת ארבע. היא ילדה שגדלה עד גיל 3 בצרפת מאחר ואבא שלה צרפתי. בשנה האחרונה אנחנו מתגוררים בארץ.

    לפני חודש היא חזרה מנסיעה בת חודש לצרפת - בה היא שהתה אצל סבא וסבתא שלה אליהם היא מאוד קשורה ושנותנים לה המון אהבה. הנסיעה היתה במסגרת נסיעה של האבא לצורך עסקים וזו היתה עבורה הזדמנות לשהות אצל הסבא והסבתא (אני נשארתי בארץ).

    העניין הוא, שבעוד שבוע-שבועיים האבא יצטרך לנסוע שוב לשבועיים-שלושה לצרפת. אני מתלבטת אם גם הפעם לצרף אותה אליו כדי שתשהה שוב עם הסבא והסבתא. מצד אחד זה 'לטרטר' את הילדה. מצד שני, אין לי ספק שהיא תהנה מאוד - היא נחשפת שם לעוד עולם, לאנשים שכל כך אוהבים אותה, זה ממש כמו בית שני עבורה. ובעצם, למה לא? בארץ אין לה סבא וסבתא. ושם יש עולם ומלואו...

    אשמח לדיעה או תובנה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיעות לחו"ל של ילדה בת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעות לחו"ל של ילדה בת 4 - תגובה

    סמדר ריינר
    27/03/2011

    שלום דפנה,
    גם יציבות זה צורך של ילדים. ילדה בת 4 שנמצאת באמצע השנה בגן, יש לה כאן חברים, יש לה אותך (גם את משמעותית לא רק סבא וסבתא) לא הייתי מטלטלת אותה כך הרבה וגם לא בלעדייך, אפילו אם זה כבר קרה פעם אחת ונראה לכם שזה עבר טוב. נראה לי עדיף שבקיץ תסעו כולכם אם ניתן, או בפסח, אבל כולכם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו