אח גדול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אח גדול
    עדנה
    27/03/2011

    שלום,
    יש לי שני ילדים - הגדול בן 5 והקטנה בת 2.5.
    בחודשים האחרונים אני שמה לב כי בני הגדול לא מצליח להיות עצמאי (לשחק לבד, ללכת לחדר אחר) ללא "ליווי" של אחותו הקטנה. בכל מצב בו שניהם נמצאים יחד - הוא מחפש את תשומת ליבה ומציע לה לשחק ביחד. כאשר הוא נמצא בנפרד ממנה או כאשר יש בסביבה חברים שלו - אז הסיפור אחר לגמרי והוא משחק ומפעיל את עצמו נהדר.
    כאשר אנו מציעים לו משחק אחר או מבקשים ממנו שימצא לעצמו עיסוק ללא אחותו - אפילו בנוכחותנו - הוא בד"רכ מסרב ואומר שרוצה לשחק איתה. כשקמים בבוקר הוא מיד אחריה/איתה....

    איך אנחנו יכולים לעזור לו לפתח את העצמיות שלו בנוכחותה (הוא כן רואה את עצמו כאח הגדול, המלמד, עוזר וכו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אח גדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח גדול - תגובה

    ליאת גרוס
    27/03/2011

    שלום עדנה
    מכיוון שכאשר האחות אינה נמצאת הוא עצמאי לחלוטין אני לא מבינה מה הבעייה. הוא לא תלוי בה הוא פשוט נהנה מתפקיד האח הגדול וזה אכן תורם. כל עוד היא לא נפגעת אלא רק מרוויחה, אני לא רואה סיבה להתערב. יש ילדים שאוהבים לשחק עם עצמם ויש שלא. יותר כיף לו בשניים מאשר לבד. תבדקי עם עצמך מדוע בעצם את מודאגת. אשמח לשמוע ולהמשיך את ההתכתבות משם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו