בעיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה
    lika
    27/03/2011

    שלום. יש לי ילד בן 10 . ילד חכם , ילד טוב. אך לפעמים כאשר אנו לא עושים משהו שהוא רוצה, הוא מתחלי להיות בלתי נסבל. מציק לאחותו בת 6, אפילו מרביץ, כועס. אני מאוד אוהבת אותו אך עושה הכל רק שיהיה שקט בבית. בבית ספר הוא תלמיד מצויין (כל ציונים 100), מתנהג מצויין, חברותי מאוד, שמח. מה אני עושה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה - תגובה

    ליאת גרוס
    27/03/2011

    שלום לך
    ראשית - זה בסדר שילד כועס ועצבני לפעמים, כל עוד זה לא בתדירות מוגזמת או בהתנהגות בעלת תוקפנות מוגזמת.
    נראה כי הילד מנסה להעביר מסר. מניסיוני לרב המסר אינו "אני רוצה לקבל את מה שאני מבקש" (למרות שככה זה נראה) אלא משהו קצת יותר עמוק. מה מתסכל אותו ? במקום להשתיק אותו נסי להבין מה מנסה לאמר. ייתכן כי עצם הניסיון שלך להבין אותו ירגיע אותו. תני לו לגיטימציה לרצונותיו גם אם את לא מסכימה לספקן בפועל. לדוגמא " אני מבינה שאתה מאד רוצה לשחק עכשיו אבל כרגע אנחנו חייבים להתארגן לביקור אצל סבתא".
    קשה לי לדעת ממה שכתבת מה מבקש ? אולי גבולות ברורים יותר? אולי הרגעה? אולי זמן איכות? אולי הקשבה?
    מה זאת אומרת שאת עושה הכל כדי שיהיה שקט? אם הדרך לעשות שקט היא לתת לו מייד מה שרוצה, זו דרך טובה לטווח קצר אבל נוראית לטווח ארוך כי כך לומד שכעסים יספקו לו את מה שרוצה ולכן ימשיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו