בן להורים שחיים בנפרד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן להורים שחיים בנפרד
    אריאלה
    27/03/2011

    שלום, בני בן 4, גדל איתי לבד מיום שנולד, אביו חי בנפרד מאיתנו.. מדי פעם בני מתקשה לעזוב אותי וללכת עם אביו בימים קבועים.. לאחרונה הקושי גדל: אני נאלצת לשכנע את בני להיפגש עם אביו ובנוסף נותנת הפתעות לדרך, רק כדי שיסכים ללכת איתו.. בימים האחרונים חלה החמרה- בני ממש בוכה, מבקש לא להפגש איתו! אגב,כשאביו בא לבקר אצלינו לעיתים, אז האוירה נעימה, כי אין את האיום שבעזיבה של בני אותי .. (בנוסף אוסיף שבני חוזר במצב רוח טוב מהמפגשים שלהם.) אביו איש קצת עצבני וחסר סבלנות וחסר מודעות ונעלב מבני ומגיב כמו ילד קטן ואז נהיה מן כדור שלג כזה שהתחיל בדחייתו של בני את אביו וממשיך בהיעלבותו של אביו ואז דחייתו את בנו, וצורת התבטאות והתנהגות מרוחקת, קרירה ,פגועה ועצבנית.... שאלתי היא: מה עליי לעשות? האם לאלץ את בני ללכת?? כמובן שהקשר ביניהם חשוב לי מאוד... מודה לכן מקרב לב. ממתינה לתשובתכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן להורים שחיים בנפרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן להורים שחיים בנפרד - תגובה

    סמדר ריינר
    27/03/2011

    שלום אריאלה,
    תראי, לדעתי זה לא שיקול שלך בכלל אם להכריח אותו ללכת כיוון שאת מחוייבת עפ"י חוק.
    נסי לבדוק מדוע בנך כל כך מתקשה לעזוב אותך? ייתכן שבלי לשים לב את משדרת משהו שמתקשה להיפרד ממנו.
    אני מציעה לך ללכת להדרכת הורים מסודרת כדי להבין טוב יותר את הדינמיקה שגורמת למצב הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו