בת 9 וחצופה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת 9 וחצופה
    לוסי
    28/03/2011

    שלום .אני אם ל4 ילדים מגיל 1.7 ועד 9.5
    ביתי הגדולה מאוד חוצפנית כל פע ם שאני מבקשת ממנה לעשות משהו או לעזור היא לא רוצה.הופכת את הית צועקת על כולם.מרביצה לאחות היותר קטנה ממנה בת ה8 .אני כבר אובדת עצות.לא מקשיבה למה שאומרים לה ואם קראתי לה למשהו היא קודם כל אומרת טוב ורק אחרי 10 פעמים ואחרי שצעקתי עליה לקום כבר רק אז היא קמה ועדיין מתעסקת בשלה עד שהיא נכנסת לעונש וגם זה חוזר על עצמו.היא מקבלת מה שהיא רוצה והי תמיד מתלוננת שלא מתייחסים אליה.כשאני מדברת אתה בשקט ואמרת לה שההתנהגות שלה מוגזמת והיא חייבת להשתלט על הכעס שלה,היא אומרת לי שהיא כבר ניסתה לספור עד 10 ולהירגע הכעס עדיין משתלט עליה.הצילווו לא יודעת מה לעשות כבר.יש להוסיף שהכל אצלה ואפילו הדיבור הוא בכעס ובצעקות. היא ילדה מאוד דעתנית,ביקורתית ומנגד גם מאוד טובה בלימודים והידע שלה מאוד נירחב,כך שהיא חושבת שהיא הכי טובה.

    תודה לוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 9 וחצופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 9 וחצופה - תגובה

    סמדר ריינר
    28/03/2011

    שלום לוסי,
    יכול להיות שאת דורשת מהילדה שלך יותר מדי. לפעמים ילד חכם שהוא גם ילד בכור יש לנו הרבה ציפיות ממנו, את בעצמך מתארת שהיא מסרבת לבקשות לעשות דברים. ייתכן שהיא רוצה זמן לעצמה, פינוק לעצמה ולא שכל הזמן ידרשו ממנה כיוון שהיא הגדולה. היא לא אשמה שהיא נולדה ראשונה וזה באמת לא צודק. מה גם שייתכן שהמסר שאתם מעבירים הוא כפול ולא הוגן - מצד אחד כשנוח לכם היא גדולה -והיא צריכה לעשות דברים מצד שני היא קטנה שהיא צריכה להישמע לכם. ייתכן שהכעס שלה מוצדק ואז זה לא הוגן לדרוש ממנה להשתלט עליו. נסו להבין אותה קצת יותר ולא רק לרסן אותה, ייתכן שהיא צודקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצופה בת 9 המשך

    לוסי
    28/03/2011

    לאחר מחשבה יכול להיות שאני כן מבקשת ממנה יותר מדי ואולי אפילו הזמתי.לקחתי לתשומת ליבי את מה שכתבת ואנסה להבין אותה יותר ולתת לה לחוות את הילדות שלה .
    תודה שהערת את תשומת ליבי.מה גם שאני חוויתי את זה בהיותי קטנה כשהוריי התגרשו ואני מבינה על מה את מדברת בדיוווק. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצופה בת 9 המשך - תגובה

    סמדר ריינר
    30/03/2011

    שלום לוסי,
    שמחתי לעזור, ואני שמחה שאת מתחברת ושיש מודעות, כל הכבוד, ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו