מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת 9 וחצופהלוסי28/03/2011
שלום .אני אם ל4 ילדים מגיל 1.7 ועד 9.5
ביתי הגדולה מאוד חוצפנית כל פע ם שאני מבקשת ממנה לעשות משהו או לעזור היא לא רוצה.הופכת את הית צועקת על כולם.מרביצה לאחות היותר קטנה ממנה בת ה8 .אני כבר אובדת עצות.לא מקשיבה למה שאומרים לה ואם קראתי לה למשהו היא קודם כל אומרת טוב ורק אחרי 10 פעמים ואחרי שצעקתי עליה לקום כבר רק אז היא קמה ועדיין מתעסקת בשלה עד שהיא נכנסת לעונש וגם זה חוזר על עצמו.היא מקבלת מה שהיא רוצה והי תמיד מתלוננת שלא מתייחסים אליה.כשאני מדברת אתה בשקט ואמרת לה שההתנהגות שלה מוגזמת והיא חייבת להשתלט על הכעס שלה,היא אומרת לי שהיא כבר ניסתה לספור עד 10 ולהירגע הכעס עדיין משתלט עליה.הצילווו לא יודעת מה לעשות כבר.יש להוסיף שהכל אצלה ואפילו הדיבור הוא בכעס ובצעקות. היא ילדה מאוד דעתנית,ביקורתית ומנגד גם מאוד טובה בלימודים והידע שלה מאוד נירחב,כך שהיא חושבת שהיא הכי טובה.
תודה לוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 9 וחצופה - תגובה
סמדר ריינר28/03/2011שלום לוסי,
יכול להיות שאת דורשת מהילדה שלך יותר מדי. לפעמים ילד חכם שהוא גם ילד בכור יש לנו הרבה ציפיות ממנו, את בעצמך מתארת שהיא מסרבת לבקשות לעשות דברים. ייתכן שהיא רוצה זמן לעצמה, פינוק לעצמה ולא שכל הזמן ידרשו ממנה כיוון שהיא הגדולה. היא לא אשמה שהיא נולדה ראשונה וזה באמת לא צודק. מה גם שייתכן שהמסר שאתם מעבירים הוא כפול ולא הוגן - מצד אחד כשנוח לכם היא גדולה -והיא צריכה לעשות דברים מצד שני היא קטנה שהיא צריכה להישמע לכם. ייתכן שהכעס שלה מוצדק ואז זה לא הוגן לדרוש ממנה להשתלט עליו. נסו להבין אותה קצת יותר ולא רק לרסן אותה, ייתכן שהיא צודקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצופה בת 9 המשך
לוסי28/03/2011לאחר מחשבה יכול להיות שאני כן מבקשת ממנה יותר מדי ואולי אפילו הזמתי.לקחתי לתשומת ליבי את מה שכתבת ואנסה להבין אותה יותר ולתת לה לחוות את הילדות שלה .
תודה שהערת את תשומת ליבי.מה גם שאני חוויתי את זה בהיותי קטנה כשהוריי התגרשו ואני מבינה על מה את מדברת בדיוווק. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצופה בת 9 המשך - תגובה
סמדר ריינר30/03/2011שלום לוסי,
שמחתי לעזור, ואני שמחה שאת מתחברת ושיש מודעות, כל הכבוד, ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
