התמודדות עם העתיד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התמודדות עם העתיד
    אמיר
    28/03/2011

    שלום,
    אני אמיר בן 17, לאחרונה מצאתי את עצמי חושב הרבה על העתיד הרחוק כמו למשל מה אני יעשה כשאגיע לגיל זיקנה, ואני מרגיש שמח והכל
    אבל כשאני חושב ואני יודע שכל החיים היפים האלו ייגמרו מתישהו אז אני מרגיש קצת חוסר בסיפוק או חוסר בהנאה מלאה של הדברים שאני עושה כי אני
    יודע שבתכלס הכל זמני,סך הכל אני מתפקד כרגיל פשוט אני לא יודע איך להתייחס לזה כי תמיד היו לי את השאלות האלו בראש פחות או יותר רק פשוט
    לאחרונה אני ממש התעמקתי בהם.
    אשמח לאיזה עצה טובה איך לחיות לצד המחשבה הזאת בשמחה,חשוב לי להזכיר שאני ממש לא בדיכאון אם יצרתי רושם כזה :)
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמודדות עם העתיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם העתיד - תגובה

    סמדר ריינר
    28/03/2011

    שלום אמיר,
    אחת הטכניקות להמודד עם מחשבות טורדניות, כלומר מחשבות שחוזרות על עצמן שוב ושוב ומציקות היא פשוט כל פעם שהמחשבה עולה להחליט שאני אחזור אליה אחר כך. וכשהיא עולה שוב, לעושת זאת שוב, באופן כזה "אחר כך" אף פעם לא בא, והמחשבות נעשות כך פחות מציקות. אתה לא יכול לשלוט על עצם עליית המחשבה אבל אתה כן יכול להחליט לא להתעמק בה. דחייתה ל"אחר כך" אין סופי זו דרך אחת לעשות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו