התמודדות הילד עם גירושין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התמודדות הילד עם גירושין
    דיקלה
    29/03/2011

    שלום, אחותי התגרשה לפני כ-5 שנים, ועכשיו היא גרה אצלנו עם בנה בן ה-7. אנחנו במשפחה עושים הכל כדי שהילד יקלוט דרכים טובות, ערכים, נימוסים ובקיצור שיתחנך כמו שצריך והוא באמת ילד טוב אך כשהוא הולך לאבא שלו הוא פוגש ילדים שמתנהגים רע ולא עושים טוב לבניית האישיות שלו והוא בהחלט לומד מהם בנוסף גם מאבא שלו שלעיתים תכופות מהווה דוגמה רעה. כשהוא חוזר הביתה אחרי שהוא שוהה אצל אביו, הוא נהייה ילד אחר לגמרי, צועק, מקלל, חסר סבלנות ומתנהג בחוצפה לכולם. כאילו שהוא שכח כל מה שלמד אצלנו. השאלה שלי היא איך אנחנו אמורים להגיב להתנהגות הזאת? איך אנחנו יכולים לשנות אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמודדות הילד עם גירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות הילד עם גירושין - תגובה

    סמדר ריינר
    30/03/2011

    שלום דיקלה,
    חשוב מאוד להבין שזה לא רק עניין של למידה, ולילד קשה מאוד לעבור בין שני בתים שכנראה מאוד שונים. כדאי לגלות גם אמפתיה לקושי של הילד. מעבר לזה חשוב כמובן להעיר לו כשההתנהגות היא לא מתאימה ולכוון אותו להתנהגות יותר מתאימה, בסבלנות, ללא כעס אך בצורה ברורה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו