אכילת ממתקים בסתר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת ממתקים בסתר
    הילה
    29/03/2011

    שלום רב,
    יש לי ילדה בת 8.5 ואני חושדת שהיא אוכלת ממתקים בסתר.
    הילדה חוזרת מבית הספר בשעה 13.30 וכאשר אני חוזרת הביתה לאחר העבודה בשעה 16:00 אני מגלה שאריות של ממתקים מוחבאים בכל מיני ארונות ומקומות (מדובר בכמות די מוגזמת של ממתקים - מספר חטיפים שוקולדים וכב').
    כאשר אני שואלת את ביתי האם היא אכלה את הממתקים היא טוענת שאין לה מושג מי אכל.
    גם שאני לוחצת הילדה עדיין מסרבת להודות
    ברצוני לציין שבבוקר ביציאה מהבית לא היו שאריות בפח ושחזרנו גילינו את שאריות החטיפים ורק הילדה היתה בבית.
    הייתי שמחה לקבל יעוץ כיצד לנהוג, מה לעשות?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת ממתקים בסתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת ממתקים בסתר - תגובה

    סמדר ריינר
    30/03/2011

    שלום הילה,
    קדוםן כל כדאי להבין מדוע לילדה יש צורך לעשות זאת. אם תשאלי היא לא תודה וגםן לא תדע לענות, אבל אנחנו כמבוגרים יכולים הבין שכנראה יש לילדה צורך לפצות את עצמה על חסך ריגשי כלשהו. יכול להיות למשל שקשה לה מאוד להיות כל השעות האלה לבד בבית. זה גם לא מומלץ לילדה בגילה, אולי כדאי לחשוב על פיתרון בכיוון הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו