אנקופרזיס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אנקופרזיס
    סימה
    30/03/2011

    שלום
    בתי בת 7 עברה ניתו ח לב פתוח לפני כחודשיים - ASD שעבר בהצלחה.
    סביב הניתוח ועד עכשיו התברר כי היא סובלת ממה שנקרא אנקופרזיס.
    תופעה זו היתה בעבר בגיל 4, אבל לא במצב חמור כמו עכשיו.
    בגיל 4 זה הופיע וזה חדל לבד ללא שום טיפול ובעצם לא ידענו שיש לזה שם,
    עכשיו כשבעיה חזרה ובגדול עירבתי את יועצת ופסיכולוג ביה"ס שנתנו לי כלים איך לטפל ולהתמודד ולעזור לילדה.

    אשמח לשמוע גם מכם ולקבל עוד מידע וכלים איך להתמודד, והאם יש צורך לפנות באופן פרטי לפסיכולוג/איש מקצוע מומחה בנושא, והאם גם הילדה אמורה להיפגש לשיחות.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנקופרזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנקופרזיס - תגובה

    סמדר ריינר
    31/03/2011

    שלום סימה,
    אני לא יודעת איזה כלים נתנה לכם פסיכולוגית בית הספר כך שאני לא יודעת מה זה"עוד כלים" אין טעם שאחזור סתם על דברים שנאמרו לכם.
    לדעתי יש בהחלט טעם לפנות לטיפול פסיכולוגי אם אתם מרגישים שהכלים שפסיכולוגית בית הספר נתנה לכם לא משפיעים או משנים את המצב.
    אם תפנו הילדה תוזמן לפגישות אך יש חשיבות רבה לעבודה שלכם בטיפול גם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו