מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיית התנהגות עם ילד בן 9דניאלה31/03/2011
אני אמא חד הורית לילד בן 9. הבעייה היא שהילד לא רוצה להכין שיעורים וללמוד למבחנים. לדבריו הוא כן רוצה אבל בזמן שצריך ללמוד הוא רעב, אף על פי שבזמן שהוא חוזר מבית הספר הוא אוכל ארוחה גדולה בדרך כלל מול הטלויזיה מה שנמשך קרוב לשעתיים (!!!). בשורה התחתונה, אם אני לא כועסת, וזה מגיע לרמה של מריבות, צעקות והרגשה לא נעימה, הוא לא יישב ללמוד. וגם כשלבסוף הוא יושב איתי, הוא דיי מנותק, קובע שנלמד חצי שעה, ואחר כך זקוק להפסקה קצרה,של אוכל, נשנושים, משחק. כמו כן עליי לציין, שהילד בעל פוטנציאל גבוה, ילד חכם, בבית הספר התנהגות למופת. מבחינה חברתית הוא ילד אהוב ואהוד גם על ידי ילדי הכיתה וגם ע"י המורים.
שאלתי, כיצד להגיע למצב שבו הילד יבקש מעצמו להכין שיעורים וללמוד למבחנים? כיצד להביא אותו למצב שיבין שההצלחה היא שלו ולא רק שלי? עליי לציין שאביו אינו בא לעיתים תכופות וכלל לא מעורב בחינוך. הביקורים שלו הם אחת למספר חודשים ואם בכלל, והביקור עצמו כשהוא מגיע, ביקור קצר (כאילו כדי לצאת לידיי חובה), חסר נוכחות אבהית. ועוד שאלה קטנה: הוא עדיין ישן איתי במיטה בטענה שהוא מפחד לישון לבד בחדר, עשיתי נסיונות אך ללא הועיל. אודה לך מאוד אם תוכלי לייעץ לי כיצד לנהוג משום שאני רוצה את הטוב ביותר לבני. סליחה על ההודעה הארוכה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית התנהגות עם ילד בן 9 - תגובה
סמדר ריינר31/03/2011שלום דניאלה,
חשבו מאוד שתרפי מכל מעורבות בענייןם השיעורים והמבחנים שלו. פשוט תעזבי את זה ותעבירי את האחריות אליו ולמורה. אני יודעת שזה קל להגיד וקשה ליישם כי את חוששת שאם תרדי מזה הוא בכלל לא יעשה כלום, אבל זה לא נכון. תשתדלי להתאפק במשך תקופה ופשוט תניחי לזה, זה יבוא לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
