ילד ותרן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד ותרן
    יונית
    31/03/2011

    שלום,

    בני בן שנתיים, ילד חברותי מאוד, נמצא בגן ילדים (מאז גיל שמונה חודשים).
    "הבעיה" היא שהוא ותרן יתר על המידה (מה שלא אופייני לגילו).
    לדוגמא, אם הוא מחזיק משחק שלו וילד אחר צורח כי הוא רוצה את המשחק הוא פשוט ייגש אליו ויתן לו אותו.
    דוגמא נוספת, אם ילד ירביץ לו או יחטוף לו משהו, הוא לא יחזיר לעולם ולא יעמוד על שלו ורץ אליי בבכי שאושיע אותו.
    שאלותיי הן:
    א. האם לתת לו להמשיך בויתורים כל כך גדולים מצדו של ילד בגילו או שאני צריכה ללמד אותו שזה שמישהו אחר רוצה משהו שיש לו לא בהכרח אומר שהוא צריך לתת.
    ב. איך להתייחס לריצות שלו אליי ברגע שהוא במצוקה, האם להתערב? איפה הגבול?

    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד ותרן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד ותרן - תגובה

    סמדר ריינר
    31/03/2011

    שלום יונית,
    את בהחלט יכולה ללמד את הילד שלך התהנגות שנראית לך מתאימה יותר בדיוק כמו שתא בודאי עושה בכל תחום אחר.
    בגיל שנתיים עדיין לגיטמי להתערב כשקשה לילד. בנוסף אפשר להסביר לו ולהדגים לו בסבלנות מה הוא יכול לעשות כדי להתמודד. ילד בן שנתיים שמרביצים לו הייתי ללא ספק מתערבת ומפסיקה את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו