איך לספר לילד בן 11 על מות סבו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך לספר לילד בן 11 על מות סבו
    הודיה
    02/04/2011

    שלום שמי הודיה
    היום בתאריך 2.4.2011 ניפטר סבא של בעלי
    עכשיו יש לו אח בן 11 ואנחנו לא יודעים איך להגיד לו את זה כמו שצריך
    אבא שלו אמר לו את זה באגרסיביות שסבא שלו מת והתשובה שלו הייתה "בסדר"
    איך אני פונה אליו ואומרת לו את זה בעדינות ושהוא יפנים את זה ושלא יכח את זה למקום של תראומה
    הוא ילד שאם כאב לו הוא לא מראה את זה הוא מדחיק את זה ולא מדבר ולא מראה את זה אבל לפי התשובה שלו אני דואגת
    מה את אומרת לעשות אשמח אם תדריכי אותי להגיע ולעשות את זה בשביל שיוכל להפנים את זה ולדבר על זה ולא לשמור על זה בפנים
    זה ילד מאוד רגיש !
    תודה ושיהיה רק שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לספר לילד בן 11 על מות סבו - תגובה

    סמדר ריינר
    02/04/2011

    שלום הודיה,
    אין כאן מה להדריך כי זה כבר נאמר לו, וזה נאמר לו בסדר, זה לא אגרסיבי, זאת האמת, והאמת היא שאין כל כך דרך אחרת להגיד את זה. עכשיו צריך להציע לו בעדינות לדבר על זה אם מתאים לו. בשבוע הקרוב תהיה לוויה, ושבעה, הנושא ידובר במשפחה ויהיו לו הזדמנויות להצטרף למה שאנשים מרגישים ולהרגיש שייך לתחושת האבל הכללית שהיא גם התחושה שלו. שתפו אתם ברגשות שלכם, בזכרונות וכו', כמו שנהוג לעשות בשבעה והוא כבר יצטרף אם מתאים לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו