מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יחסים עכורים בין נער לאביו החורגפנינית03/04/2011
שלום רב,
אשמח לקבל ייעוץ ראשוני בנושא כאוב שאינו נותן לי מנוח.
הנני בת 44, נשואה בשנית מזה כ- 10 שנים לגבר צעיר ממני ב-7 שנים. מנישואיי הראשונים יש לי ילד, בן 20, שהינו חייל. מנישואיי הנוכחיים יש לי ילד, בן 7 וחצי. בתקופה שקדמה ללידת בננו המשותף, הקשר בין בני הבכור לבעלי, היה בעייתי, קונפליקטואלי ומלא במתחים על רקע נסיונו לחנכו ולעצבו, אולם בשנים האחרונות, במיוחד לאחר לידת בננו המשותף, היחסים ביניהם הדרדרו עד כדי עימותים קולניים ווויכוחים אלימים מילולית, בהם מתחיל בעלי, והפעם לשם שינוי, עונה לו בני, לאחר שעייף מלספוג ללא לאות ולא לענות. הנושאים יכולים להיות זניחים וחסרי חשיבות, אולם העוצמות הרגשיות והווקליות של בעלי מאוד גבוהות.
המצב הגיע לנתק מוחלט ביני לבין בעלי ונתק מוחלט בינו לבין בני הבכור, כאשר הלכה למעשה, הבית בעצם מחולק לשני מחנות - בני הבכור ואני, בני הצעיר ובעלי.
מאחר ואני מבינה כי החיים במתכונת זו הינם בלתי נסבלים, ואינני יכולה לראות את בני הבכור נלחם על קיומו, חפותו וחייו בכל דרך בה הוא יכול להגן על עצמו, החלטתי כי הגיע העת לסיים קשר זה. אינני יכולה לראות אותו סובל ואינני חושבת שאנו מהווים איזשהו "מודלינג" נכון לבני הצעיר בהתנהגות זו. קשה לי מאוד מבחינה רגשית לחתוך קשר שעדיין מאוד חי בינינו מבחינה רגשית, אך יחד עם זאת, הגיע למבוי סתום בכל מה שקשור לבני.
דרך אגב, היינו בטיפול בעבר למעלה משנה, ודבר לא השתנה.
אשמח על איזושהי התייחסות שתעזור לי למצוא את דרכי.
הרבה תודה,
פנינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסים עכורים בין נער לאביו החורג - תגובה
סמדר ריינר03/04/2011שלום פנינית,
קשה מאוד ואולי אפילו בלתי אפשרי לעזור דרך הפורום במקום שבו טיפול שלם נכשל. צר לי אך אין פתרונות קסם. אני לא מכירה אותך ואת בעלך וגם לא תארת מה קרה בטיפול במשך שנה ומדוע הוא לא עזר, כך שאין לי קצה חוט כרגע, מלבד להשתתף בכאבך ולהמליץ לך לחפש טיפול אחר שאולי הפעם יעזור יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
