מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שולחת שוב. דילגת עליי...הילה03/04/2011
שלום וברכה,
אני אם לילדה בת 4 ולילד בן שנתיים וחצי ואמורה ללדת בעוד כחודש.
עד לפני שלושה חודשים בתי הגדולה הייתה 'מלאכית'- שיתפה פעולה, עזרה, הקשיבה, מלאה בשמחת חיים והכל היה מושלם.
לפני שלושה חודשים לערך חל שינוי קיצוני בהתנהגות שלה- היא עושה כאילו שהיא לא שמועת אותנו כשאנו מבקשים ממנה דברים, על כל דבר היא מגיבה- לא רוצה, מרביצה הרבה והדבר הכי מטריד שיש לה התקפים של בכי וצחוק לא נשלטים שאנחנו לא מצליחים לעצור אותם. ההתקפים קורים הרבה פעמים מיד כשהיא מתעוררת ורואה שהבן שלי ישן איתנו במיטה (לא באישורנו...) או לפני השינה או כשהיא לר רוצה לעשות משהו. ההתקפים מוזרים והמעברים בין הבכי לצחוק מפחידים. לעיתים במהלך התקף כזה היא פורצת בבכי ודקה אח"כ מתגלגלת מצחוק ושוב בוכה וצוחקת.
ניסינו כל מה שיכולנו ואין שיפור אלא אף החמרה.
רופאת המשפחה לא ראתה בכך בעיה רפואית.
אשמח לקבל עצה!!!
המון תודה!
נ.ב הגננת של ביתי והמחליפה שלה ילדו לפני כשבועיים. מכיוון שזהו גן פרטי הבעלים של הנשים שהיו ה'סייעות' החליפו אותם, לכן אני תוהה עד כמה השינוי משמעותי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולחת שוב. דילגת עליי... - תגובה
סמדר ריינר04/04/2011שלום יעל,
לא הבנתי מה זאת אורמת שהידל ישן איתכם במיטה לא באישורכם. אם אתם מאפשרים לו לעשות זאת - אתם מאשרים לו את זה. אם לא אז אל תאפשרו. הבת שלך מרגישה כרנאה שהיא הולכת ומאבדת את מקומה ואת האחזקה שלכם כהורים שלוקחים אחריות (למשל הילד ישן במיטתכם אבל זה לא אחריותכם, אתם לא אישרתם), עוד מעט הולך להיוולד ילד נוסף והיא תאבד יותר ממה שכבר להרגשתה אין לה.
קודם כל כדאי לדבר איתה על החששות שלה מכך שיש ילדים קטנים ממנה שלוקחים את מקומה בעוד שהיא עדיין מאוד זקוקה לכם.
תנו לכך התייחסות והכרה ותנו לה לבטא את תחושותיה במילים ואולי היא פחות תצטרך לבטא זאת בהתנהגויות מהסוג שלתארת. בנוסף, קחו אחריות על מה שקורה בבית, הקפידו על גבולות ברורים ועל מקום ברור לכל אחד (למשל במיטה שלו) והשתדלו לתת לה זמן איכות איתכם ללא אף ילד נוסף, גם אחרי הלידה הצפויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
