מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרדהאני04/04/2011
בוקר טוב
לאחרונה נפרדתי מבעלי ועברתי לגור אצל אימי
יש לי ילדה בת 3 שחווה את הפרידה והתחילה להתנהג בצורה מרדנית מאוד ובכיינית מאוד.
היא לא מקשיבה למה שאני אומרת ומבקשת ועושה מעשה קונדס .
דברים שהיו די ברורים לפני הפרידה כמו להרדם לבד היום זה ממש קשה
היא בוכה ומייללת וכל הזמן קוראת לי שאבוא לידה.
אני מבינה שהיא מפחדת לאבד אותי כמו שאת אבא שלה.
חשוב לציין שאבא שלה לא היה דמות פעילה בחיים שלה כלומר היא היתה רואה אותו כל יום בבית ולא מעבר לזה .
שאלותיי
איך אני צריכה להתמודד עם הבכיינות והמרדנות שלה ??
והאם אני יכולה / צריכה לשתף אותה במעבר של החדר שלה ( עברנו רק עם הבגדים והיום מחר אנחנו עוברות עם כל החדר שלה) האם לקחת אותה איתי לארוז את החדר שלה ולעשות פרידה מהחדר ( הבית נשאר אצל האבא והיא לא תגיע לשם לבד וגם לא תישן אצלו ).
אודה על תשובה
יום טו ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרדה - תגובה
סמדר ריינר04/04/2011שלום לך,
הרעיונות של שיתוף ופרידה מהחדר הם מאוד יפים ומאוד במקום ביעני, מה ההתלבטות? מדוע לא?
ייתכן שלילדה אכן קשה להתרגל למצב החדש. עם זאת זה לא רק בגלל שהיא חוששת לאבד אותך כמו אביה, אלא גם כי היא מרגישה שגם את נחלשת עקב מה שעובר עלייך ולכן היא בודקת את הגבולות כדי להיווכח שאת חזקה עדיין. לכן חשוב לא לרחם עליה שם ולא לאפשר שינה משותפת איתך ולא להיענות למקומות שבהם הבכיינות והתלות בך עוברת את הגבול ולא מאפשרת תפקוד תקין של הליכה לגן, לבקר חברים אחה"צ וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
אני04/04/2011היי
תודה על התשובה
לא הבנתי כן לאפשר לה לבוא לארוז איתי אול שעדיף שלא
??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
סמדר ריינר04/04/2011שלום לך,
כן לאפשר פרידה מהחדר. לגבי לבואלארוז איתך זה תלוי, אם את חושבת שכשתארזי יהיה לך קשה נפשית בגלל הקושי שלך בפרידה ובהתארגנות, ולא תוכלי להתייחס אליה ולקושי שלה עדיף שלא, אם כן - אז זה בסדר גמור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
