מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך ללמד את הילדים את ערכו של הכסף?אופק04/04/2011
היי
כל חיי אני נותנת לילדיי דמי כיס או כסף ליציאות וכו'
בעלי אמר לי לא מזמן שלדעתו זה ממש לא נכון שאנחנו עושים את זה ושככה הם לא לומדים את הערך של הכסף והם בזבזניים..
תהיתי מה לעשות - האם לעצור מיידי את הזרימה?
האם להכריח אותם להשיג עבודה בעד עצמם (בחופשים או בין המבחנים) מה שיכול לפגוע בילדות ואולי אפילו בלימודים שלהם..
או - אם יש פיתרון אחר..?
חברה טובה חשבה בצורה דומה והיא סיפרה שהיא פתחה חיסכון לילדיה, היא מצאה בבנק שלה.. במזרחי.. חיסכון כזה של 10 שנים והיא שמה להם בצד..
האם זה נראה לכם פיתרון הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך ללמד את הילדים את ערכו של הכסף? - תגובה
סמדר ריינר04/04/2011שלום אורית,
לא ציינת מה הגיל ילדייך. בכל גיל יש התייחסות שונה. ילדים לפני גיל ההתבגרות לא הייתי שולחת לעבוד. ובכל מקרה לא הייתי מכריחה אף ילד לעבוד אם זה לא בא ממנו. אני חושבת שכדאי ללמד ילדים להתנהל עם כסף. כלומר החל מגיל מסויים לתת להם דמי כיס שאמורים לכסות את הכל ההוצאות שהן מותרות. נניח לעשות חישוב כמה הילד מוציא בממוצע על חטיפים שהוא קונה בחוץ, מדבקות, קלפי אוספים למיניהם, יציאות וכו', להחליט כמה מזה נראה לכם הגיוני ולתקצב את זה ועם זה הוא צריך להסתדר. כך הוא לומד לתכן מראש הוצאות ולהיות אחראי לכסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ו..
אורית05/04/2011ילדיי בני 10 ו14..
אני עובדת איתם על חישובים כספיים והכל, אבל אולי גם כדאי להראות להם על מחשבה של העתיד והכנה מראש של הבסיס הכלכלי העתידי כדאי ללכת איתם ולהפקיד איזשהו פיקדון שייראו שדברים כספיים זה דברים שחייבים לתכנן מראש? זה הרי גם פרט מאוד חשוב בחינוך כלכלי אחרי הכל. (החיסכון שחברה שלי נשמע לי מוגזם, 10 שנים זה קצת הרבה בשביל שני ילדיי, אבל מבירור שעשיתי יש למזרחי גם חסכונות של 5 שנים וכולי, אולי זה יהיה יותר אקטואלי.)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, ו.. - תגובה
סמדר ריינר05/04/2011שלום אורית,
זה בהחלט רעיון חיובי בעיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
