מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות גמילה ילד בן ארבעאתי05/04/2011
אני אמא לילד בן ארבע, התחלתי איתו תהליך גמילה בגיל שנתיים וקצת. בהתחלה הילד הגיב יפה אבל לא לאורך זמן. כיום אני מתמודדת עם הבעיות הבאות: הרטבה בלילה לפעמים מס פעמים בליליה אחד. (בלית ברירה חזרתי לשים לו טיטול בלילה) ו"פספוסים "חוזרים ונשנים של פיפי וקקי בתחתונים במשך היום. (לפעמים אני מתבקשת ע"י הסייעת בגן לבוא להחליף.) למיטב הבנתי הילד עושה זאת בכוונה תחילה ובמודע. אני חייבת לצין כי הוא נחשב לילד חכם ומפותח הוא מדבר בשפה גבוהה ועשירה לגילו. לא פעם כינתה אותו הגננת "איינשטיין" לפני כחצי שנה נולדה לו אחות באותה התקופה הפספוסים היו ממש בלתי נסבלים כיום זה קצת יותר טוב אבל לא באופן מוחלט. מידי פעם הוא עושה קקי וכמעט בכל יום הוא מפספס פיפי. אני ממש אובדת עצות מה עושים????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין ממתינה לתשובה, זה די דחוף...
אתי06/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות גמילה ילד בן ארבע - תגובה
סמדר ריינר08/04/2011שלום אתי,
לפעמים ילידם חכמים מאוד מטעים אותנו, במיוחד כשהם בתפקיד של ילדים בכורים, ויש לנו ציפייה מהם להיות גדולים יותר ממה שהם באמת. ייתכן שהילד שלך מבקש שתכירי בכך שגם הוא עדיין קטן ולא רק אחותו.
אני ממליצה לך לפנות להדרכת הורים כי נראה לי שיש כאן משהו קצת יותר מורכב מבעיית גמילה רגילה וקשור בקשר שבינו לביניכם, ההורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
