בת 4 וחצי ומתיששששששששששה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת 4 וחצי ומתיששששששששששה
    אמא מותשת
    05/04/2011

    שלום אני אמא לילדה בת 4 וחצי שבזמן האחרון אני פשוט מותשת ממנה הילדה הזאת היא בת יחידה והיא מקבלת ממני פשוט הכל ובכל תחום! בזמן האחרון היא פשוט מורדת בהכל מדברת בחוצפה צועקת בוכה הורסת דברים פשוט לא מקשיבה לשום! מילה. כשאני נוקטת בשיטת הענישה זה לא עובד, כשאני נוקטת בשיטה של חיבוקים והסברים זה לא עוזר, שום דבר לכאן או לכאן לא עוזר!! היא תמיד אומרת שהיא מבינה ומבטיחה לשנות את התנהגותה אך בכל יום הסיפור חוזר על עצמו ואני פשוט מותשת...תעזרו לי תנו לי כיוון כי אני כבר לא יודעת מה לעשות ואיך לעשות את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 4 וחצי ומתיששששששששששה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 4 וחצי ומתיששששששששששה - תגובה

    סמדר ריינר
    07/04/2011

    שלום לך,
    יכול להיות שהבעיה היא בדיוק בזה שהילדה מקבלת ממך הכל ובכל לתחום. זהו פשוט תאור במילים אחרות לחוסר גבולות. ילדים לא צריכים לקבל הכל, הם צריכים לקבל רק מה שדרוש להם, לא הכל ולא כל מה שהם רוצים. אולי את חושבת שאם את נותנת הכל זה עושה אותך אמא יותר טובה, אבל האמת היא שהילדה כנראה חווה אותך כחלשה, והיא משוועת לגבול. את מתקשה לשים גבול כי אולי את לא רוצה שזה יראה כאילו את אמא רעה שלא רוצה לתת, וכך נוצר מעגל סגור של חולשה שלך מול הילדה.
    אני ממליצה לך לפנות להדרכת הורים כדי לקבל כלים להצבת גבולות ולעבוד על הדימוי העצמי שלך כאם כך שלא תהיי תלויה בחיזוקים מהבת שלך כדי להרגיש אמא טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו