מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 10 עם בעיות התנהגותשולה05/04/2011
שלום, יש לי ילד בן 10 הבכור מבין 4 ילדים (כולל תינוק שנולד עכשיו). בחודשים האחרונים (ואולי אף מתחילת השנה) הוא מציג בעיות התנהגות רבות. הוא מדבר בחוסר כבוד למורים שלו, למדריכות בצהרון וכן למורה בחוג אנגלית (חלק מקבוצה), הוא לא תמיד מודע לכך שתגובתו היא חצופה. הוא ילד מאוד מאוד חכם (ציונים 90-100 בלי להתאמץ) אך מפריע למהלך השיעורים (רוב הפעמים כי הוא מציק לילד שהוא טוען שמציק לו), הוא לא מקשיב למרות מבוגרים- של המורה ולעיתים שלנו. לאחרונה גיליתי כי הוא משקר לנו כי מפחד מתגובתינו, אך יחד עם זאת, למרות שיודע שאנחנו לא מוכנים לקבל התנהגות חצופה למבוגרים הוא עדיין ממשיך בכך. נראה כי הוא לא יכול להתאפק בתגובותיו וכן לא מסוגל לקבל מרות.
מבחינה חברתית- הוא הצטרף לכיתה בכיתה ג', עם חבלי לידה קשים אך יש לו היום מספיק חברים בכיתה והוא די מקובל אף כי לדעתו "כולם שונאים אותו והחיים שלו בבית הספר קשים".
אנחנו מדברים איתו ללא הרף על התנהגות נאותה ואף מענישים לעיתים אך נראה כי הוא לא קולט...הוא מנסה לרצות אותנו, דעתינו חשובה לו אך הוא לא מצליח להתגבר על הכעס שלו או על הכבוד שהוא מצפה לקבל מכל אחד ואחד (כולל מאחיו הקטנים). איך ניתן לטפל בכך? האם ניתן להמליץ על פסיכולוג ילדים בנדון?
אודה לתשובתכן המהירה, אני אובדת עצות ומאוד מוטרדת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 10 עם בעיות התנהגות - תגובה
סמדר ריינר06/04/2011שלום שולה,
קודם כל תפסיקו להעניש, כמו שאתם זה לא עוזר. עונשים רק משפילים את הילד ולא משיגים את מהטרה. הילד שלכם במצוקה, יש ממנו המון ציפיות כנראה, כי הוא בכור והוא חכם, ולכן כנראה מצד אחד יש לכם הרבה דרישות ממנו, כמעט כמו מעוד הורה בבית (יש לו גם מטלות ואחריות לגבי אחיו הקטנים?) אך מצד שני ייתכן שהוא צריך לתת כבוד למבוגרים. זה מסר מבלבל.
חשוב אכן שתפנו לטיפול ואולי בעיקר להדרכת ההורים.
לא כתבתם באיזה איזור אתם גרים. אתם יכולים לבדוק בפרטים של מנהלות הפורום מי נמצאת באיזור מגוריכם ולפנות אליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
