אין לי מושג אפילו איך לקרוא להודעה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי מושג אפילו איך לקרוא להודעה
    אורטל
    06/04/2011

    אתמול אחה"צ, כשהגעתי לקחת את בתי, בת 3.5, סיפרתי למטפלת שאמא התקשרה אליי ערב קודם ואמרה לי שהבת שלי מרביצה לבת שלה ונטפלת למשקפיים שלה, ובוכה כל הזמן. היא אמרה לי שהן עושות הכל להפריד, אבל היא עושה את זה לילדים נוספים ונראה שהיא באי שקט ושמשהו מפריע לה, ואז הגדילה לעשות והציעה לי לקחת אותה לאבחון, דיברה איתי על ריטלין...האמת הייתי בהלם. היא תיארה ילדה שונה לחלוטין מהבת שלי. הבת שלי מסוגלת לשבת כשאנחנו עושים עבודות יצירה, היא יושבת בהצגות ומופעים, אני ראיתי איך היא יושבת במפגשי הריכוז, יש לה זמן מסויים שהיא כבר מאבדת את זה - אבל זה נורמלי, לא? ילדים קטנים לא יכולים לשבת כל כך הרבה זמן?....אוף. האם יש טעם לעשות אבחון? איך עושים את זה בכלל? למי פונים?....: (

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי מושג אפילו איך לקרוא להודעה - תגובה

    סמדר ריינר
    06/04/2011

    שלום אורטל,
    לצורך אבחון כזה יש לפנות לנוירווג או פסיכיאטר. באמת לא בטוח שזה הכיוון, אך לא יזיק לבדוק. אם זו לא הבעיה תצטרכי להמשיך ולבדוק מה כן. אם זה כן הכיוון, אז יש לזה טיפול. העובדה שהילדה מתרכז בבית לא אומרת שבתנאים של עוד ילדים ורעש היא יכולה להתרכז כמו ילדים אחרים ויכול להיות שכן יש קושי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו