מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למה יש שאלות שעונים ויש שמדלגים?איילה06/04/2011
אני מחכה לתשובה ואני רואה שכבר עברו את השאלה שלי וענו על שאלות שפירסמו אחרי... מממ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה יש שאלות שעונים ויש שמדלגים? - תגובה
סמדר ריינר06/04/2011שלום לך,
אנחנו עונות לשאלות בהתנדבות לפי המומחיות שלנו והזמן הועמד לרשותנו. אנחנו לא חייבות ולא יכולות לענות על הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי היה לך יום קשה
דודה07/04/2011אם אדם כמוך שעובד עם ציבור בין אם זה התנדבות או לא עונה בצורה כזאת אז סלחי לי אולי תשקלי להחליף תפקיד! והיא צודקת לא עושים מיון אם עונים אז עונים לפי הסדר ולכולם או שלא עונים בכלל!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוצפה
סמדר ריינר07/04/2011שלום רבקה,
לא הבנתי מה לא בסדר במה שעניתי, באמת שלא. זו הייתה תשובה פשוטה ועניינית. אנחנו באמת לא יכולות לענות על הכל. כל אחת יש לה את מומחיות שלה, והיא תדלג על שאלות שהיא מרגישה שהן פחות בתחום הידע שלה או שהיא פחות יודעת מה לענות שם.
ונכון, גם לא תמיד עומד לרשותנו הזמן לענות על הכל.
יש משהו מקומם בעובדה שנותנים לאנשים משהו בחינם והם נוזפים ובאים בטענות. זה נראה לי לא במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירה חופשית
דודה07/04/2011מתוקה זוהי בחירתך החופשית לתת את השירות בחינם ואף אחד לא נוזף בך חלילה אבל כשאני עושה דבר בהתנדבות אני רואה כזכות משמיים וכהזדמנות לעשות מצווה כי באמת שגם אני וגם רוב הנשים כאן מתייעצות ומממשות את עצתותיכן.
צר לי ומחילה אם נפגעת פשוט היה נראה לי לא פייר שחלק ימתינו כבר 4 ימים או חמישה וחלק מקבלות תשובה מיידית.
יום טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירה חופשית - תגובה
סמדר ריינר07/04/2011שלום רבקה,
אין צורך לקרוא לי מתוקה, אני לא חברה שלך.
כשאני מקבלת מקבלת משהו בחינם, אני לא מטיפה מוסר למי שנותן אותו איך כדאי לו לתת ומה אני הייתי עושה במקומו.
נתתי הסבר ענייני, לא הכל כולנו יודעות לענות, וגם לא תמיד יש לנו זמן. זה מה שאנחנו יכולות. אף אחד לא אשם בזה, ולחץ לא יועיל. אולי אפילו ההיפך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעניין
דודה08/04/2011מעניין שלסוג של ויכוח בינינו יש לך זמן לענות ולגבי תחומיי עיניין לנו בתור אמהות מודאגות יש איזה שהיא צפייה לקבל כתף ואם את לא יודעת או לא בתחום עיסוך את או שאר הפסיכולוגיות אז אפשר להכנס לשנייה ולכתוב שאין לך איך לעזור כי זה לא התחום שלך ולשחרר את הצפייה שכל דקה פוצחים את הפורם כשיי למצוא תשובה.לדעתי אדם כמוך יכול להבין מאיפה זה מגיע בסה"כ מתוך דאגה לרצון להיות הורים יותר טובים ולגדל דור יותר טוב...תודה!
נ.ב
מה דעתך בכל זאת לענות על שאלתי בהמשך העמוד...
תודה שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעניין - תגובה
סמדר ריינר08/04/2011שלום רבקה,
אני ממש לא מתכוונת לתגמל את החוצפה שלך במענה לשאלתך. לענות לשאלה זה לא שנייה, אלא לוקח כמעט 10 דקות, לחשוב לנסח ולכתוב. זה תחום רציני, לא שליפה מהשרוול. וכן נראה לי מאוד חשוב לתת לאנשים הסבר מדוע לא מקבלים תשובה כי זו שאלה שעולה כאן מדי כמה פעמים.
תבדקי על כמה שאלות אני עונה כאן ותחשבי כמה זמן אני משקיעה בפורום הזה. אני לא יכולה לענות על הציפיות של כולם לצערי. אבל אני לא מוכנה שיתייחסו אלי בצורה כזו.גם אם את בלחץ ומתח כי את רוצה תשובה יש כללי התנהגות בפורום ובעולם. איך תלמדי את בנך להישמע אליהם אם את בעצמך מפרה אותם?
אני יכולה להבין שאנשים מתוסכלים שמישהו אחר קיבל תשובה והוא לא, אבל זה לא מצדיק תוקפנות.
חלק מהתפקיד של ניהול פורום הוא גם לדאוג לשים גבול לגילויי תוקפנות, וזה יותר חשוב בעיני מלתת תשובה כזו או אחרת. ולכן אני אמשיך לענות לשאלות כאלה, גם על חשבון מענה לשאלות אחרות.
ובזה, דרך אגב נגמר הדיון הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
