למה יש שאלות שעונים ויש שמדלגים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • למה יש שאלות שעונים ויש שמדלגים?
    איילה
    06/04/2011

    אני מחכה לתשובה ואני רואה שכבר עברו את השאלה שלי וענו על שאלות שפירסמו אחרי... מממ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה יש שאלות שעונים ויש שמדלגים? - תגובה

    סמדר ריינר
    06/04/2011

    שלום לך,
    אנחנו עונות לשאלות בהתנדבות לפי המומחיות שלנו והזמן הועמד לרשותנו. אנחנו לא חייבות ולא יכולות לענות על הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי היה לך יום קשה

    דודה
    07/04/2011

    אם אדם כמוך שעובד עם ציבור בין אם זה התנדבות או לא עונה בצורה כזאת אז סלחי לי אולי תשקלי להחליף תפקיד! והיא צודקת לא עושים מיון אם עונים אז עונים לפי הסדר ולכולם או שלא עונים בכלל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוצפה

    סמדר ריינר
    07/04/2011

    שלום רבקה,
    לא הבנתי מה לא בסדר במה שעניתי, באמת שלא. זו הייתה תשובה פשוטה ועניינית. אנחנו באמת לא יכולות לענות על הכל. כל אחת יש לה את מומחיות שלה, והיא תדלג על שאלות שהיא מרגישה שהן פחות בתחום הידע שלה או שהיא פחות יודעת מה לענות שם.
    ונכון, גם לא תמיד עומד לרשותנו הזמן לענות על הכל.
    יש משהו מקומם בעובדה שנותנים לאנשים משהו בחינם והם נוזפים ובאים בטענות. זה נראה לי לא במקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירה חופשית

    דודה
    07/04/2011

    מתוקה זוהי בחירתך החופשית לתת את השירות בחינם ואף אחד לא נוזף בך חלילה אבל כשאני עושה דבר בהתנדבות אני רואה כזכות משמיים וכהזדמנות לעשות מצווה כי באמת שגם אני וגם רוב הנשים כאן מתייעצות ומממשות את עצתותיכן.
    צר לי ומחילה אם נפגעת פשוט היה נראה לי לא פייר שחלק ימתינו כבר 4 ימים או חמישה וחלק מקבלות תשובה מיידית.
    יום טוב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירה חופשית - תגובה

    סמדר ריינר
    07/04/2011

    שלום רבקה,
    אין צורך לקרוא לי מתוקה, אני לא חברה שלך.
    כשאני מקבלת מקבלת משהו בחינם, אני לא מטיפה מוסר למי שנותן אותו איך כדאי לו לתת ומה אני הייתי עושה במקומו.
    נתתי הסבר ענייני, לא הכל כולנו יודעות לענות, וגם לא תמיד יש לנו זמן. זה מה שאנחנו יכולות. אף אחד לא אשם בזה, ולחץ לא יועיל. אולי אפילו ההיפך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעניין

    דודה
    08/04/2011

    מעניין שלסוג של ויכוח בינינו יש לך זמן לענות ולגבי תחומיי עיניין לנו בתור אמהות מודאגות יש איזה שהיא צפייה לקבל כתף ואם את לא יודעת או לא בתחום עיסוך את או שאר הפסיכולוגיות אז אפשר להכנס לשנייה ולכתוב שאין לך איך לעזור כי זה לא התחום שלך ולשחרר את הצפייה שכל דקה פוצחים את הפורם כשיי למצוא תשובה.לדעתי אדם כמוך יכול להבין מאיפה זה מגיע בסה"כ מתוך דאגה לרצון להיות הורים יותר טובים ולגדל דור יותר טוב...תודה!
    נ.ב
    מה דעתך בכל זאת לענות על שאלתי בהמשך העמוד...
    תודה שבת שלום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעניין - תגובה

    סמדר ריינר
    08/04/2011

    שלום רבקה,
    אני ממש לא מתכוונת לתגמל את החוצפה שלך במענה לשאלתך. לענות לשאלה זה לא שנייה, אלא לוקח כמעט 10 דקות, לחשוב לנסח ולכתוב. זה תחום רציני, לא שליפה מהשרוול. וכן נראה לי מאוד חשוב לתת לאנשים הסבר מדוע לא מקבלים תשובה כי זו שאלה שעולה כאן מדי כמה פעמים.
    תבדקי על כמה שאלות אני עונה כאן ותחשבי כמה זמן אני משקיעה בפורום הזה. אני לא יכולה לענות על הציפיות של כולם לצערי. אבל אני לא מוכנה שיתייחסו אלי בצורה כזו.גם אם את בלחץ ומתח כי את רוצה תשובה יש כללי התנהגות בפורום ובעולם. איך תלמדי את בנך להישמע אליהם אם את בעצמך מפרה אותם?
    אני יכולה להבין שאנשים מתוסכלים שמישהו אחר קיבל תשובה והוא לא, אבל זה לא מצדיק תוקפנות.
    חלק מהתפקיד של ניהול פורום הוא גם לדאוג לשים גבול לגילויי תוקפנות, וזה יותר חשוב בעיני מלתת תשובה כזו או אחרת. ולכן אני אמשיך לענות לשאלות כאלה, גם על חשבון מענה לשאלות אחרות.
    ובזה, דרך אגב נגמר הדיון הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו