איך לחנך ילדה בת 2.8 לא עניתם לי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך לחנך ילדה בת 2.8 לא עניתם לי
    אלמונית
    06/04/2011

    שלום הבת שלי בת 2.8 היא מתפרעת במקומות ציבוריים זורקת למשל בסופר מוצרים ומביישת אותי אני נאלצת לצעוק עליה לעניי כולם , בבית זורקת אוכל ועושה דברים בכוונה רק כאשר מאיימים עליה בעונש בחדר במיטה היא מפסיקה אך אחריי שהיא חוזרת מהעונש היא ממשיכה להתנהג בצורה הרעה , בעלי מאוד תקיף איתה הוא מנסה להסביר לה למה היא עכשיו הולכת לעונש אך היא רק חוזרת אחריי דבריו אני לא יודעת אם היא מבינה .
    בשביל שהיא תתנהג יפה אני צריכה "לאיים עליה בעונש" ואז היא מתנהגת יפה אך לזמן קצר...ואז שוב צריך להזכיר לה את העונש....שיגיע
    בבוקר קמה בבכי ומעצבנת את כולם יש תינוק קטן בבית ואנחנו מסברים לה שהוא ישן אך היא פשוט צורחת... ובפעם האחרונה בעלי פשוט הוציא אותה מהאוטו ואמר שהוא לא לוקח אותה לגן אם היא ככה צורחת ..והיא פשוט במקום ללכת לגן הייתה בעונש ,אני לא יודעת איך להתנהג איתה , אני משחקת איתה ומראה לה אהבה למה היא בוחרת להתנהג ככה ואיך אפשר להתמודד בצורה הכי נבונה איתה

    לתשובתכם אודה מאוד
    בברכה,
    אסנת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לחנך ילדה בת 2.8 לא עניתם לי - תגובה

    סמדר ריינר
    06/04/2011

    שלום אסנת,
    עונשים באמת לא עוזרים, אין טעם שתמשיכו איתם והם גם גורמים נזק.
    אתם צריכים לעזור לה כשהיא מתסוכלת ולתת לה כלים לבטא את התסכול. זה לא מספיק לכעוס עליה כשהיא לא מתנהגת נכון אלא צריך להבין למה היא התנגה כך וללמד אותה אופציות אחרות.
    כשהיא זורקת דברים בסופר, זה שהיא מביישת אותך, עם כל הכבוד זה פחות חושב באותו רגע. הדבר שבו צריך להתרכז הוא מה קרה לה? מה קשה לה? לילד בגילה קשה להמתין בסבלנות בזמן הקניות בסופר בלי שיש לו איזשהי תעסוקה או התייחסות. כדאי להביא לה משחק כלשהו, לדבר אליה במהלך הקניות, לשתף אותה, לתת לה תפקידים וכו'. לפעמים במאת ילד מתסוכל ומתפרע כי הוא רוצה משהו ולא קיבל, וגם אז צריך ללמד אותו להתמודד, להציע לו משהו חליפי וכו', ולא רק לדרוש ממנו להיות בשקט כי זה לא נוח או מבייש כרגע.
    אני ממליצה לכם לפנות להדרכת הורים מסודרת כדי לקבל כלים איך לזהות את הצרכים של הילדה וללמוד להתייחס אליהם בדרך שנכונה עבורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו