מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך לחנך ילדה בת 2.8 לא עניתם ליאלמונית06/04/2011
שלום הבת שלי בת 2.8 היא מתפרעת במקומות ציבוריים זורקת למשל בסופר מוצרים ומביישת אותי אני נאלצת לצעוק עליה לעניי כולם , בבית זורקת אוכל ועושה דברים בכוונה רק כאשר מאיימים עליה בעונש בחדר במיטה היא מפסיקה אך אחריי שהיא חוזרת מהעונש היא ממשיכה להתנהג בצורה הרעה , בעלי מאוד תקיף איתה הוא מנסה להסביר לה למה היא עכשיו הולכת לעונש אך היא רק חוזרת אחריי דבריו אני לא יודעת אם היא מבינה .
בשביל שהיא תתנהג יפה אני צריכה "לאיים עליה בעונש" ואז היא מתנהגת יפה אך לזמן קצר...ואז שוב צריך להזכיר לה את העונש....שיגיע
בבוקר קמה בבכי ומעצבנת את כולם יש תינוק קטן בבית ואנחנו מסברים לה שהוא ישן אך היא פשוט צורחת... ובפעם האחרונה בעלי פשוט הוציא אותה מהאוטו ואמר שהוא לא לוקח אותה לגן אם היא ככה צורחת ..והיא פשוט במקום ללכת לגן הייתה בעונש ,אני לא יודעת איך להתנהג איתה , אני משחקת איתה ומראה לה אהבה למה היא בוחרת להתנהג ככה ואיך אפשר להתמודד בצורה הכי נבונה איתה
לתשובתכם אודה מאוד
בברכה,
אסנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לחנך ילדה בת 2.8 לא עניתם לי - תגובה
סמדר ריינר06/04/2011שלום אסנת,
עונשים באמת לא עוזרים, אין טעם שתמשיכו איתם והם גם גורמים נזק.
אתם צריכים לעזור לה כשהיא מתסוכלת ולתת לה כלים לבטא את התסכול. זה לא מספיק לכעוס עליה כשהיא לא מתנהגת נכון אלא צריך להבין למה היא התנגה כך וללמד אותה אופציות אחרות.
כשהיא זורקת דברים בסופר, זה שהיא מביישת אותך, עם כל הכבוד זה פחות חושב באותו רגע. הדבר שבו צריך להתרכז הוא מה קרה לה? מה קשה לה? לילד בגילה קשה להמתין בסבלנות בזמן הקניות בסופר בלי שיש לו איזשהי תעסוקה או התייחסות. כדאי להביא לה משחק כלשהו, לדבר אליה במהלך הקניות, לשתף אותה, לתת לה תפקידים וכו'. לפעמים במאת ילד מתסוכל ומתפרע כי הוא רוצה משהו ולא קיבל, וגם אז צריך ללמד אותו להתמודד, להציע לו משהו חליפי וכו', ולא רק לדרוש ממנו להיות בשקט כי זה לא נוח או מבייש כרגע.
אני ממליצה לכם לפנות להדרכת הורים מסודרת כדי לקבל כלים איך לזהות את הצרכים של הילדה וללמוד להתייחס אליהם בדרך שנכונה עבורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
