מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת 5.5פוקהונטס08/04/2011
שלום רב,
אני מרגישה שאני במעין מילכוד עם בתי בת ה-5.5. בכל בוקר אני מעירה את הבנות (עוד בת בת שנה ו-10)לאחר שהבגדים של שתיהן מוכנים על מנת להתחיל ולהתארגן. המשיכה וההימרחות של הגדולה מוציאים אותי מדעתי. היא מסוגלת לשבת 10 דק' ללא תזוזה, להסיר מכנסים ולשבת עוד 10 דק' וכך הלאה. כל מגוון הרגשות בצורות וברמות שונות יצאו ממני. ניסיתי להלבישה לשנת הלילה (בהסכמתה כמובן)בבגדי הגן. זה הלך יופי 3 ימים ולאחר מכן ביקשה לחזור לפיג'מה. היא מסוגלת להמרח זמן רב בבקשת עזרה.ביקשתי ממנה לבחור את הבגדים והיא לא רוצה "שיבחרו לי". אני שוב ושוב מסבירה לי שהיא יכולה ומסוגלת להתלבש לבד. ניסיתי להתעלם, הכוונה שאני מעירה אותה ואומרת לה שברגע שאני מוכנה אנחנו הולכים ואיך שהיא (עם פיג'מה, לא מסורקת וכו') היא הולכת לגן. מה שהיא תספיק תספיק. עכשיו ברור שהיא מתחילה את ההימרחות ואני לא עומדת בזה ומזכירה לה שוב ושוב את העניין. אין ספק שבסופו של דבר זה מוציא ממני אגרסיות וכעסים גדולים ואני כ"כ עייפה מזה. התנגשויות, חילוקי דעות וויכוחים בלי סוף. אני לא חושבת שהיא עושה את זה בכוונה, לפעמים יש לי תחושה שהיא לא שולטת ב"מעופפות" הזו ואני דורשת ממנה מהירות ויכולת זריזות שאין ביכולתה להשיג. לפעמים אני חושבת שזה לא מספיק חשוב לה ועל כן אין היא מתאמצת. אני חייבת לציין שגם באוכל זה ככה- היא יכולה להמרח, לשיר, דברים קטנים יכולים להסיח את דעתה, היא קמה ושוב חוזרת.יכול להיות שאני צריכה לקחת אותה לאבחון או שאלו דברים אופיינים לגיל זה שקופצים מדבר לדבר? ליד הטלוויזיה היא מסוגלת לשבת שעות. אני לא יודעת...מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 5.5 - תגובה
סמדר ריינר08/04/2011שלום לך,
לכל אחד יש טמפרמנט משלו. במיוחד בבוקר יש ילדים וגם אנשים מבוגרים שצריכים הכל יותר לאט. זה לא משהו שהיא עושה בכוונה, ולדעתי את פוגעת בה לחינם כשאת מתעצבנת. נסי פשוט להעיר אותה קצת יותר מוקדם כדי לא להילחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
